کد خبر : 316850
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
-

اخراج نیروهای تروریست آمریکا از منطقه و انتقام از آمران شهادت شهید سلیمانی محفوظ است

اخراج نیروهای تروریست آمریکا از منطقه و انتقام از آمران شهادت شهید سلیمانی محفوظ است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی به‌مناسبت گرامی‌داشت سالروز عملیات غرورآفرین «شهید سلیمانی» تاکید کرد: انتقام از آمران و عاملان اقدام تروریستی برای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت همچنان محفوظ است و این پرونده تا مجازات تروریست‌ها باز خواهد ماند.

به گزارش عصرقائم، در متن پیام سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بامداد ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، دولت تروریست آمریکا با حمله‌ای پهپادی، قهرمان ملی و جهان اسلام، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از فرماندهان و همرزمان او در جبهه مقاومت را در فرودگاه بغداد، به شهادت رساند.

این اقدام تروریستی، ملت ایران، ملت‌های اسلامی و دیگر ملل جهان را در بهت عجیبی فرو برد که چگونه یک دولت توانسته است، برخلاف همه قواعد حقوقی، سیاسی و بین‌المللی، میهمان رسمی دولت عراق را هدف حمله پهپادی قرار دهد!

بدیهی بود که در چنین شرایطی مقابله با اقدام تروریستی آمریکا به اولین مطالبه ملت ایران و بلکه ملت‌های حق جو، پس از شهادت سیدالشهدای محور مقاومت تبدیل شد. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز با درک این مطالبه به حق، در تدارک بمباران و انهدام پایگاه آمریکایی عین الاسد در خاک عراق برآمد که به عنوان یکی از پایگاه‌های طراحی ترور سردار سلیمانی، شناخته شده بود.

از این رو نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد ۱۸ دی ماه با شلیک ۱۳فروند موشک بالستیک، این کانون طراحی و اجرای ترور را در هم کوبید، تا در نخستین اقدام مقابله جویانه، سیلی سختی به آنها وارد نماید؛ اقدامی که در ۷۰ سال گذشته بی سابقه بود و توانست هیمنه و هژمونی آمریکا را در منطقه و جهان فرو بریزد.

این عملیات البته آغاز کار بود و راهبرد جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت، چنانکه شهید حاج قاسم هم در صدد تحقق آن بود، اخراج نیروهای تروریست آمریکا از منطقه است و این هدف تا حصول نتیجه دنبال خواهد شد. ضمن اینکه حق انتقام از آمران و عاملان اقدام تروریستی برای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت همچنان محفوظ است و این پرونده تا مجازات تروریست‌ها باز خواهد ماند.

اخراج نیروهای تروریست آمریکا از منطقه و انتقام از آمران شهادت شهید سلیمانی محفوظ است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =