کد خبر : 316429
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
-

مهدی: نساجی می‌تواند در قائمشهر میزبانی کند

مهدی: نساجی می‌تواند در قائمشهر میزبانی کند

در یکی از بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر شنبه آینده نساجی در استادیوم شهید وطنی میزبان تیم تراکتور خواهد بود.

به گزارش عصرقائم، آخرین دیدار خانگی نساجی در استادیوم شهید وطنی در برابرصنعت نفت بود که نکته جالب حضور برخی از تماشاگران تیم نساجی در استادیوم بود. تماشاگرانی که به نظر می رسد تعدادشان نزدیک به یک هزار نفر بود و روی یکی از سکوها با فاصله در کنار هم نشسته بودند. بعد از نمایش تیم نساجی که حتی با انتقاد حمید مطهری هم همراه شد، این تماشاگران به عملکرد بازیکنان ایراد گرفتند.

البته حضور تماشاگران در استادیوم شهید وطنی و در بازی با صنعت نفت قانونی بود، به این خاطر که شورای تامین مجوز حضور آنها را در استادیوم صادر کرده بودند و با نظر باشگاه نساجی برخی از تماشاگران اجازه پیدا کردند از نزدیک دیدار نساجی در برابر صنعت نفت را تماشا کنند. اما این هفته و در دیدار نساجی – تراکتور تماشاگران اجازه حضور در استادیوم شهید وطنی را نخواهند داشت. این موضوعی است که از سوی سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات بدان اشاره شد. با توجه به برخی نواقص در استادیوم شهید وطنی حضور تماشاگران در این استادیوم ممنوع شد.

سازمان لیگ مشکلی با حضور تماشاگران در استادیوم های لیگ برتری ندارد، منتهی منع حضور تماشاگر در بازی های لیگ برتر و لیگ یک دستور نهادهای نظارتی است. البته باشگاه نساجی در بازی با صنعت نفت مجوز حضور تعداد کمی از تماشاگران را در بازی با صنعت نفت دریافت کرده بود که این مجوز با توجه به نواقصات استادیوم شهید وطنی لغو شده است.

امکانات زیرساختی مانع از حضور تماشاگران می‌شود

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد تیم نساجی منعی برای میزبانی در قائمشهر بدون تماشاگر ندارد.

اعلام اسامی داوران هفته چهاردهم و عدم نوشتار نام ورزشگاه میزبان دیدار نساجی و تراکتور شائبه گرفته شدن میزبانی از تیم شمالی را در قائمشهر پدید آورد. با توجه به اشکالات ساختاری ورزشگاه قائمشهر گفته می‌شد که شاید نساجی در خارج از شهر خود میزبانی کند اما حالا سهیل مهدی این مساله را رد کرده است.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره نواقص ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت: «این ورزشگاه از پذیرش تماشاگر تا زمانی شرایط ورود تماشاگران میزبان و میهمان از لحاظ فنی و زیرساختی در آن فراهم نشود، محروم است.»

مهدی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم نساجی هم باید در شهر دیگری میزبان باشد، افزود: «خیر، نساجی می‌تواند بازی‌های خود را بدون تماشاگر در آن میزبانی کند. در واقع محدودیتی برای برگزاری مسابقه در آن وجود ندارد اما امکانات مدنظر سازمان لیگ برای ورود تماشاگران به آن فراهم نیست.»

مهدی: نساجی می‌تواند در قائمشهر میزبانی کند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + هفده =