کد خبر : 321085
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲
-

سرمربی نساجی مازندران:

نساجی نیاز به ارتقا دارد تا بتواند در نیم‌فصل دوم موفق شود

نساجی نیاز به ارتقا دارد تا بتواند در نیم‌فصل دوم موفق شود

سرمربی اسپانیایی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پس از بازی با آلومنیوم اراک، گفت: متاسفانه بازی خوبی ارائه ندادیم و باید با تمرینات بیشتر سطح کیفی تیم را ارتقا دهیم تا در نیم فصل دوم موفق شویم.

به گزارش خبرنگار عصرقائم، لوکاس آلکاراس سرمربی اسپانیایی تیم نساجی پس از قبول شکست یک گله مقابل آلومینیوم اراک و حذف تیمش تز جام حذفی در نشست خبری برابر اصحاب رسانه ضمن تبریک به تیم آلومینیوم بابت صعود به مرحله بعدی، اظهار کرد: به نظر من بازی یک جدال تک گل بود، هردو تیم در زمین بازی کردند که هر دو جنگنده و با انرژی بالا ظاهر شدند و با توجه به شرایط زمین، مجبور به بازی فیزیکی بودیم که این کار را سخت کرد، با توجه به شرایطی که گفته شد، تیمی که گل اول را می‌زد، برتری پیدا کرد چرا که ما در جریان بازی اتلاف وقت هم داشتیم، ادامه کار برای تیم مقابل سخت‌تر هم می‌شد.

وی افزود: آنها از تک موقعیت‌شان استفاده کردند و آن را به گل تبدیل کردند، بعد از گلی که دریافت کردیم بازی از شرایط خارج شد و ریتمش را از دست داد، با توجه به خطاها و توقف‌هایی که صورت گرفت شرایط برای ما بسیار سخت بود.

سرمربی نساجی مازندران به ضعف تهاجمی نساجی و عدم ارسال پاس مناسب به محمد عباس زاده اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط بد زمین، امکان پاسکاری نبود و دو تیم در این مسئله مشکل داشتند، تیم ما سرعت لازم را نداشت و نمی‌توانست به پاسکاری رو بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: ما احتیاج داریم سطح کادرمان را بالا ببریم و خودمان را ارتقا دهیم. علاوه بر این مدافعان کناری ما باید بیشتر اورلب می‌کردند و ارسال‌های خودمان را در داخل محوطه جریمه بیشتر می‌کردیم، ارسال‌هایی هم که از سمت کناره‌ها داشتیم، کیفیت خوبی نداشت.

الکاراس ادامه داد: به هر حال ما باید کیفیت کار و عملکرد تیم را به خصوص در یک سوم زمین حریف بالا ببریم و کاری که آنجا می‌دهیم، کار سرنوشت‌سازی است و هر کاری انجام دهیم، سرنوشت بازی را تغییر می‌دهد. اگر شما ده موقعیت از کناره‌ها پیدا می‌کنید و فقط هشت تا را ارسال می‌کنید و آنها هم از کیفیت خوبی برخوردار نیستند یعنی مشکل دارید و باید سطح را بالا ببریم.

وی تصریح کرد: ما باید با تمرینات بیشتر کیفیتمان را بالا ببریم و از طرفی بازیکنانی چون عباسی و عباس زاده دیر به تیم اضافه شدند، نیاز به تمرین و زمان بیشتری دارند و من خوشبین هستم که می‌توانیم با کار بیشتر، نیم فصل دوم بهتری را داشته باشیم.

در پایان نیز سرمربی اسپانیایی نساجی بیان کرد: شرایطی را که احسان حسینی داشت باعث شد نتوانیم از او استفاده کنیم و اگر در لیست قرار بگیرند، نفرات بیشتری داریم که بتوانیم در جریان بازی‌ها به ما کمک کنند. حرف‌هایی هم که من زدم به منزله چیز خاصی نیست و من گفتم که مسیر را برای آینده مشخص کنیم تا در ادامه تمرینات بیشتری داشته باشیم تا خودمان را ارتقا دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =