کد خبر : 315318
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۳۵
-

علت برکناری باقری از سرمربیگری تیم ملی تفنگ

علت برکناری باقری از سرمربیگری تیم ملی تفنگ

حسین باقری علت برکناری‌اش از سرمربیگری تیم ملی تفنگ را نظر کمیته فنی عنوان کرد و گفت: هدف، موفقیت تیم ملی تیراندازی است.

به گزارش عصرقائم، حسین باقری ۲۰ مهر ۱۴۰۰ به عنوان سرمربی تیم ملی تفنگ انتخاب شد. او حالا بعد از گذشت ۱۴ ماه از این سمت کنار گذاشته شد و مریم طالبی جایگزین او شد.

حسین باقری در گفت و گو با ایسنا در مورد کنار گذاشته شدنش از سرمربیگری تیم ملی تفنگ اظهار کرد: خیلی نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم چون نمی‌خواهم تیم به حاشیه برود. چه بسا که انتخاب سرمربی جدید انتخاب خوبی باشد و ما هم چیزی جز این نمی‌خواهیم. زمانی من سرمربی بودم و هدف این بود که تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد حالا هم هدف همین است.

وی در ادامه در مورد علت برکناری‌اش گفت: به من گفتند تصمیم کمیته فنی بوده است. در این کمیته ایراداتی به نحوه کار گرفته شده اما حتی خود من حضور نداشتم که پاسخ دهم یا دفاع کنم. کسب نتیجه ضعیف را علت آن عنوان کردند.

باقری گفت: به هرحال تصمیمی است که کمیته فنی و فدراسیون گرفته‌اند. نتایج مورد انتظار آنها نبود. ما هم انتظارمان اردوی هانوفر بود که محقق نشد. به هر حال تحت هر شرایطی موفقیت تیم ملی هدف نهایی است.

وی در خصوص برنامه آینده خود گفت: برنامه خاص و مشخصی ندارم. مربی باشگاه بودم و هستم. پاره وقت هم کار می‌کردم و حالا هم می‌توانم ادامه دهم. در این مدت حتی در لیگ هم تیر زدم. گزینه‌های زیادی روی میز دارم باید ببینم چه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای تیم ملی تیر خواهد زد گفت: با این شرایط خیلی سخت است اما اینکه بگویم نه درست نیست. امکانش وجود دارد.

علت برکناری باقری از سرمربیگری تیم ملی تفنگ
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =