کد خبر : 314604
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
-

۵ عامل تاثیرگذار بر قیمت انواع تقویم رومیزی

۵ عامل تاثیرگذار بر قیمت انواع تقویم رومیزی

موارد زیادی وجود دارند که روی رنج قیمت انواع تقویم رومیزی تاثیر گذارند. برخی از این موارد تاثیر کم و برخی دیگر تاثیر بالایی روی قیمت‌گذاری این محصولات دارند. هر کدام از مراکز و سازمان‌هایی که قصد خرید یا سفارش چاپ تقویم‌های رومیزی را دارند، باید نسبت به مواردی که روی قیمت این محصولات تاثیر دارند، اطلاع داشته باشند. در ادامه به بررسی نوع طراحی و ابعاد به کار رفته در تقویم‌های رومیزی می‌پردازیم.

به گزارش عصرقائم، به نقل از پارت چاپ، موارد تاثیرگذار روی قیمت تقویم رومیزی در انواع و مدل‌های مختلف، مشابه سال‌های قبل است. بسیاری از افراد و مشتریانی که در سال‌های قبل نسبت به خرید یا چاپ تقویم‌ها اقدام کرده‌اند، اطلاعات کافی در مورد مواردی که باعث افزایش یا کاهش قیمت تقویم‌ها می‌شوند، دارند. برای کسانی هم که برای اولین بار است که می‌خواهند اقدام به خرید تقویم‌های مختلف از جمله نمونه‌های رومیزی کنند، در ادامه به مهمترین موارد که روی لیست قیمت تقویم‌های رومیزی نقش دارند، اشاره خواهیم کرد.

مهمترین موارد تاثیرگذار روی قیمت نهایی انواع تقویم رومیزی شامل موارد زیر می‌باشند:

  • طراحی اختصاصی به کار رفته در تقویم‌ها
  • ابعاد و اندازه تقویم
  • کیفیت و نوع کاغذ استفاده شده در ساخت تقویم
  • کیفیت و نوع پایه تقویم‌های رومیزی
  • تعداد برگ‌های به کار رفته در ساخت تقویم رومیزی

اهمیت طراحی بر قیمت انواع تقویم رومیزی

نوع طراحی و سبک یکی از موارد مهمی است که روی قیمت تقویم رومیزی تاثیر مستقیم دارد. برای انجام طراحی در تقویم‌های رومیزی، امروزه از سبک و طرح‌های مختلفی استفاده می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی در زمینه گرافیک، می‌توان از سبک‌های گوناگون طراحی در تقویم‌های رومیزی اختصاصی و عمومی استفاده کرد. انجام این طراحی‌ها از هزینه‌های مختلفی نیز برخوردار است. سبک طراحی که با انتخاب و شرایط مشتریان برای تقویم‌های رومیزی انتخاب می‌شود، تعیین کننده قیمت اصلی این محصولات است. به همین دلیل کسانی که قصد سفارش یک تقویم رومیزی اختصاصی را دارند، باید نسبت به هزینه طراحی که انتخاب می‌کنند، اطلاعات لازم را کسب کنند.

سایز تقویم رومیزی

یکی دیگر از موارد مهم در تعیین قیمت تقویم رومیزی، ابعاد و اندازه موجود در این محصولات است. هر چقدر در ساخت تقویم‌های رومیزی از ابعاد بزرگتری استفاده شود، مواد اولیه بیشتری نیز استفاده خواهد شد. بیشترین حجم ماده اولیه در ساخت تقویم‌ها، کاغذ است. با بالا رفتن مصرف کاغذ در تقویم، قیمت تمام شده آن نیز بالا می‌رود. با انتخاب اندازه استاندارد هنگام سفارش تقویم‌های رومیزی، می‌توان قیمت تمام شده این محصولات را نیز کنترل کرد. البته باید کاربردی بودن تقویم‌های رومیزی را نیز هنگام انتخاب ابعاد، مورد توجه قرار داد. با هدف کاهش قیمت چاپ در تقویم‌های رومیزی نمی‌توان از ابعاد خیلی کوچک استفاده کرد. چون باعث می‌شود تا مخاطب نتواند استفاده لازم از محصول را داشته باشد.

پایه تقویم رومیزی

یکی دیگر از مشخصات متنوعی که تعیین کننده لیست قیمت تقویم رومیزی می‌باشد، نوع و کیفیت پایه این محصولات است. برای قرار گرفتن تقویم‌های رومیزی به صورت ایستاده یا خوابیده از پایه‌های مختلف کاغذی، فلزی و چوبی در کیفیت‌های گوناگون استفاده می‌شود. هر کدام از این پایه‌ها مشخصات و ویژگی‌های خاص خود را دارند. پایه‌های کاغذی از پایین‌ترین درجه کیفی و ماندگاری برخوردارند و نسبت به سایر پایه‌ها نیز قیمت ارزان‌تری دارند. نمونه‌های فلزی و چوبی نیز با توجه به درجه کیفی ماده اولیه‌ای که دارند از ماندگاری بالایی برخوردارند. انتخاب هر کدام از این پایه‌ها روی قیمت اصلی تقویم رومیزی تاثیرگذار است. کاربران می‌توانند متناسب با شرایط و درجه کیفی تقویم‌های رومیزی خود از انواع مختلف این پایه‌ها استفاده کنند.

5 عامل تاثیرگذار بر قیمت انواع تقویم رومیزی

از طریق ارتباط با کارشناسان پارت چاپ به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ می‌توان اطلاعات کاملی از قیمت تقویم رومیزی در نمونه‌ها و طرح‌های مختلف را کسب کرد. مجموعه پارت چاپ نیز می‌تواند اطلاعاتی کامل و دقیق از قیمت تقویم‌های رومیزی را متناسب با نیاز و شرایط کاربران ارائه کند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + پانزده =