کد خبر : 314629
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
-

حضور انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در یک نمایشگاه دفاع مقدسی

حضور انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در یک نمایشگاه دفاع مقدسی

انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با ارائه آثار متنوع خود در حوزه تاریخ شفاهی، اطلس، مطالعات غیرنظامی با شعار «نقش علم و فناوری در دفاع مقدس به روایت اسناد» حضوری فعال دارد.

به گزارش عصرقائم، «نمایشگاه جایگاه علم و فناوری در دوران دفاع مقدس» از روز چهارشنبه نهم آذرماه ۱۴۰۱ در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا شده است. در این نمایشگاه ناشران سعی کرده‌اند تا آثاری که در حوزه علم و فناوری در دوران دفاع مقدس است را به مخاطبین خود ارائه دهند.

انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس نیز با ارائه آثار متنوع خود در حوزه تاریخ شفاهی، اطلس، مطالعات غیرنظامی با شعار «نقش علم و فناوری در دفاع مقدس به روایت اسناد» حضور دارد.

کتاب‌های تاریخ شفاهی سردار علی‌اصغر زارعی در دفاع مقدس «جنگال»، تاریخ شفاهی دکتر سید مسعود خاتمی «طبیب زندان دولتو»، تاریخ شفاهی سردار مهدی شیرانی نژاد «مخابرات»، تاریخ شفاهی سردار علی اسحاقی «جنگ الکترونیک»، «حماسه امواج»، «اطلس پدافند هوایی سپاه در دوران دفاع مقدس»، «خاکریزهای خط مقدم» (جلد اول و دوم)، «رسا» آثار ارائه شده این مرکز است.

تأکید سردار صفوی بر توزیع و انتشار  کتاب «حماسه امواج»

امروز شنبه سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی رهبر جمهوری اسلامی ایران در امور نیروهای مسلح و نیز رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس از این نمایشگاه بازدید کرد و در هنگام بازدید از غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس بر توزیع هر چه بیشتر کتاب حماسه امواج در جامعه و مطالعه آن تأکید ویژه‌ای داشت.

این نمایشگاه که به موازات برگزاری همایش جایگاه علم و فناوری در دوران دفاع مقدس توسط پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و با مشارکت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می‌شود به منظور نقش و جایگاه علم و فناوری در دوران دفاع مقدس و بهره‌گیری از درس آموخته‌های آن در آینده؛ رصد و مستندسازی تجارب و دستاوردهای علمی و فناورانه دفاع مقدس؛ تبیین و تحلیل تجارب حوزه علم و فناوری دفاع مقدس؛ اندیشه ورزی و ایجاد کانون‌های تفکر برای بهره‌گیری از تجارب علمی و فناورانه دفاع مقدس در صحنه‌های نبرد آینده است. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به  موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 11 =