کد خبر : 313057
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
-

پایان قرارداد چیریچ با فدراسیون شنا

پایان قرارداد چیریچ با فدراسیون شنا

قرارداد سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلوی ایران با فدراسیون شنا به اتمام رسید و باید دید که برنامه آینده فدراسیون برای همکاری و یا عدم همکاری با این سرمربی چگونه خواهد بود.

به گزارش عصرقائم، با اتمام رقابت‌های واترپلوی قهرمانی آسیا ۲۰۲۲، تیم ملی ایران با قبول شکست مقابل قراقستان در رتبه چهارم قرار گرفت و سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ را از دست داد. تیم ملی واترپلوی ایران که موفق شده بود در دور گروهی هند، کره‌جنوبی، قزاقستان، تایلند و هنگ کنگ را شکست دهد، در مرحله نیمه‌نهایی مقابل چین تنها با یک اختلاف باخت تا ملی‌پوشان شانس خود را برای کسب مدال برنز امتحان کنند. در دیدار رده‌بندی، تیم ملی واترپلوی ایران مقابل قزاقستان قرار گرفت و مغلوب شد تا ایران در رقابت‌های آسیایی به مقام چهارمی بسنده کند.

الکساندر چیریچ صربستانی که حدودا از سال ۲۰۱۶ سرمربی ایران بوده، در این رقابت‌ها هدایت ملی پوشان ایران را نیز برعهده داشت اما قرارداد این سرمربی صربستانی تا پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا بود. باتوجه به اتمام این رقابت‌ها، حال قرارداد این مربی به اتمام رسیده و باید دید فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو چه تصمیمی را برای همکاری یا عدم همکاری با این سرمربی اتخاذ خواهد کرد.

ملی‌پوشان واترپلوی ایران می‌بایست آمادگی خود را برای بازی‌های آسیایی سال آینده حفظ کرده و باید دید برنامه فدراسیون برای هدایت ملی‌پوشان چه خواهد بود؟

پایان قرارداد چیریچ با فدراسیون شنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 6 =