کد خبر : 312788
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۴۵
-

دانلود قسمت ۳۳ سریال جیران کامل با لینک مستقیم و سرعت بالا

دانلود قسمت ۳۳ سریال جیران کامل با لینک مستقیم و سرعت بالا

دانلود قسمت ۳۳ سریال جیران (کامل) با کیفیت بالا در ادامه امکان‌پذیر است. برای دانلود قسمت سی و سوم سریال جیران به صورت قانونی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها با ما همراه باشید.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سریالینو، قسمت ۳۳ سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در روز جمعه ۲۰ آبان ماه ساعت ۸ صبح منتشر شد. این اپیزود، بدون شک یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این سریال است و بسیاری از گره‌های داستان باز خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ‌وجه دانلود قسمت ۳۳ جیران را از دست ندهید چرا که این قسمت دست‌خوش اتفاقاتی باورنکردنی و غیرمنتظره‌ است.

دانلود قسمت ۳۳ سریال جیران

دانلود قسمت 33 سریال جیران قسمت سی و سوم با ترافیک نیم بها

درباره قسمت ۳۳ سریال جیران

پیش از بررسی و دانلود قسمت ۳۳ سریال جیران، بد نیست نیم‌نگاهی داشته باشیم به آنچه در قسمت‌های گذشته این مجموعه اتفاق افتاده است.

همانگونه که احتمالاً مشاهده کرده‌اید، پس از مرگ فرزند جیران و متعاقباً انتصاب پسر تاج‌الدوله به ولیعهدی، روزگار خوشی بر جیران نمی‌گذرد. هر چند او در تلاش است تا با کمک ننه آشوب، قاتل فرزندش را بیابد بلکه مرهمی باشد بر زخمی که بر جانش وارد شده.

از سوی دیگر سیاوش در تکاپو است تا برای تردیدها و تشویش‌هایش و همچنین عشقی که در دلش نسبت به سارای گرجی جوانه زده، پاسخی بیابد. او به خوبی می‌داند برای رسیدن به جایگاهی که بتواند برای مردم کاری انجام داده و در مقابل ظلم و ستم بایستد، نیازمند یک عشق جاودانه و انگیزه‌هایی فراتر از ثروت و قدرت است.

سارای گرجی بالاخره به نامه سیاوش پاسخ داد. پاسخی شجاعانه از دل حرم‌سرای ناصری برای عشقی ممنوعه که معلوم نیست فرجامش به چه صورت خواهد بود. سیاوش به امید عشق سارا دل به رزمی جدید علیه ظلم‌های درباریان بسته است و امیدوار است بتواند از مسیری که به واسطه نسب فامیلی با خاندان زند به او رسیده راهگشایی کند و کشورش را از دست نالایقی قوم قاجار.

حال باید دید در قسمت ۳۳ جیران، چه اتفاقاتی در انتظار سیاوش و سارا خواهد بود.

یکی دیگر از اتفاقاتی که در قسمت‌های گذشته شاهد آن بودیم، ماجرای معاهده هرات و جدا شدن این منطقه از ایران بود که به امضای ناصرالدین شاه رسید. سفیر بریتانیا با ساخت و پاخت با میرزا آقاخان نوری و تاج‌الدوله سعی در پیشبرد اهداف خود و جداسازی هرات از ایران دارد. آقاخان نوری برای ادامه صدارت پسرش و تاجی نیز برای محکم کردن جایگاهش و از میان برداشتن جیران، در اجرای این معاهده با انگلیسی‌ها توافق کردند. در نهایت ضعف قوای نظامی کشور نیز باعث شد درباریان و ناصرالدین شاه تن به این قرارداد ننگین دهند.

در میانه روایت‌های عشق و عاشقی در دوران ناصرالدین‌شاه چیزی که بیش از هر زمان دیگری غریب افتاده، وطن است. سرزمینی پهناور که به خاطر بی‌لیاقتی دربار ایرانی همواره هدف سوءاستفاده قرار گرفته است.

دانلود قسمت 33 سی و سوم سریال جیران با بازی پریناز ایزدیار و بهرام رادان

از سوی دیگر نقره پیش خدمت خاصه مهدعلیا دامی جدید برای اسدالله میرزا پهن کرده است تا بتواند با مکر زنانه خودش را در دل اسدالله میرزا جا کند و از این رهگذر به اهداف شوم خود برسد. باید دید در قسمت سی و سوم و آینده، نقره چه خوابی برای خانواده جیران دیده است.

بازیگران سریال جیران قسمت ۳۳

بازیگران:

  • بهرام رادان
  • پریناز ایزدیار
  • مریلا زارعی
  • امیر جعفری
  • مهدی پاکدل
  • غزل شاکری
  • رعنا آزادی‌ور
  • ستاره پسیانی
  • رویا تیموریان
  • امیرحسین فتحی
  • هومن برق‌نورد
  • سمیرا حسن‌پور
  • مهدی کوشکی
  • غلامرضا نیکخواه
  • سیاوش چراغی‌پور

درباره سریال جیران

سریال جیران در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی حسن فتحی ساخته شد. حسن فتحی که پیش از این با ساخت سریال موفق و پرطرفدار شهرزاد، تجربه ساخت سریال تاریخی و عاشقانه در شبکه نمایش خانگی را داشت، این بار به سراغ ساخت یک عاشقانه جذاب دیگر رفته است.

تاکنون ۳۳ قسمت سریال جیران منتشر شده و این سریال پربازیگر نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کرده و به یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های نمایش خانگی تبدیل شده است. چند هفته توقیف آن نیز نتوانسته باعث ریزش علاقه‌مندان این مجموعه تاریخی جذاب گردد.

داستان سریال جیران

جیران، داستانی عاشقانه و تاریخی است که ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه را در دوران پس از مرگ امیرکبیر به تصویر می‌کشد؛ داستان اصلی این سریال حول عشق شاه به دختری روستایی به نام «جیران» شکل می‌گیرد.

ناصرالدین شاه در سفری که برای شکار به تجریش رفته، یک دل نه صد دل عاشقِ خدیجه تجریشی یا همان جیران می‌شود. اما جیران که خود دلباخته سیاوش، شاگرد پدرش است، از درخواست شاه امتناع کرده اما در نهایت به زور تهدید اطرافیان شاه بالاجبار راهی قصر ناصری می‌گردد. پس از آن که خدیجه به ازدواج شاه درآمد، به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد.

شما می‌توانید علاوه بر سریال جیران (تمام قسمت‌ها) برای دانلود فیلم ایرانی و خارجی و هچنین دیگر سریال‌های شبکه نمایش خانگی به صورت قانونی به سایت‌هایی چون سریالینو، فیلیمو و نماوا مراجعه نمایید.

منبع: https://serialino.ir

دانلود قسمت 33 سریال جیران کامل با لینک مستقیم و سرعت بالا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =