کد خبر : 312493
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
-

لزوم بازنگری در ساختار سازمان جوانان هلال احمر

لزوم بازنگری در ساختار سازمان جوانان هلال احمر

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد که پست‌های این سازمان در تصدی جوانان پرورش یافته در مجموعه قرار می‌گیرد.

به گزارش عصرقائم، محمد گلفشان در مراسم دیدار و گفت‌وگوی دبیرکل هلال احمر با کارکنان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس این سازمان برگزار شد، به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمان اشاره کرد و گفت: این سازمان، ۶۷۰ هزار عضو ثبت نام شده در سامانه اعضای سازمان و ۱۱ اردوگاه رسمی و غیر رسمی دارد؛ اصل و شالوده این سازمان، موضوعات آموزشی است اما آموزش از ساختار آن حذف شده است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت نظارت بر سرفصل‌های آموزشی حوزه جوانان و همچنین لزوم بازنگری در ساختار سازمان گفت: برنامه‌ما بر پیاده‌سازی برنامه‌های توانمندساز و مرتبط با نگهداشت و همچنین رسیدگی به جوانان استوار است چرا که معتقدیم نگهداشت جوانان عضو، مهم‌تر از جذب آن‌هاست. در این زمینه به حمایت‌های رئیس و دبیرکل هلال‌احمر نیازمندیم.

گلفشان افزود: قرارمان بر این است که برای تصدی پست‌های سازمان از ظرفیت همکاران و جوانان پرورش یافته در داخل مجموعه استفاده کنیم.

در ادامه آئین راه‌اندازی باشگاه آموزش و رسانه برگزار شد که در جریان آن،  رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: تجربه خوبی که در بحث رسانه با گروه رابطین خبری سازمان جوانان داشتیم. این عزیزان کاملا داوطلبانه، پوشش خبری برنامه‌های مختلف امور جوانان در استان‌ها را انجام می‌دهند.

گلفشان با تقدیر از اعضای باشگاه خبرنگاران برای هم افزایی در حوزه خبر و چندرسانه‌ای گفت: شماری از اعضای باشگاه، در دوره‌های جدید تخصصی گرافیک و تدوین در مجتمع فنی تهران به صورت حضوری به همراه رابطین خبری شرکت می‌کنند.

وی تاکید کرد: ایجاد همدلی در آموزش و تولید محتوای رسانه‌ای، روندی بسیار ارزشمند است که در سازمان جوانان به خوبی شکل گرفته و امید است در باقی سازمان‌ها و به ویژه روابط عمومی به صورت انحصاری ادامه یابد و با افتتاح باشگاه آموزش و رسانه شاهد خبرهای خوبی در حوزه رسانه و اطلاع رسانی جمعیت باشیم‌.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، باشگاه آموزش و رسانه (باور) در ادامه تکمیل طرح‌باشگاه خبرنگاران هلال احمر و با هدف سازماندهی، توانمندسازی و بهره‌مندی از نیروهای داوطلب حوزه اطلاع رسانی توسط اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی اجرا شده است.

 لزوم بازنگری در ساختار سازمان جوانان هلال احمر

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − شش =