کد خبر : 312502
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
-

بازداشت یکی از عوامل ربودن دخترخردسال در تهران

بازداشت یکی از عوامل ربودن دخترخردسال در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت مردی که با دریافت وجه نقد به خروج غیرقانونی مادر و دختری از کشور کمک کرده بود، خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سرهنگ علی ولیپور گودرزی درباره این پرونده گفت:‌ به دنبال اعلام وقوع خبری مبنی بر ربودن یک دختر خردسال در غرب تهران، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستورکار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، دختر خردسال هنگامی که در خانه پدر خود در غرب تهران بوده توسط مادرش ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل شده است. در ادامه کارآگاهان متوجه شدند که مادر این کودک خردسال پس از ربودن فرزند خود، همراه با وی به کمک یک مرد جوان پاسپورت جعلی تهیه کرده و بدون اجازه پدر خانواده به کشور امارات سفر کرده است.

ولیپور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات نسبت به شناسایی مرد جوان اقدام کرده و این فرد را پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. مرد جوان پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تحقیقات ابتدایی ادعا کرد در ازای دریافت ۶۵ میلیون تومان وجه نقد، فرزند خردسال زن جوان را به عنوان فرزند خود نزد اداره‌گذرنامه جا زده و پاسپورت دریافت کرده است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد، دختر خردسال و مادرش به دبی رفته‌اند و قصد دارند تا از آنجا به کانادا مهاجرت کنند.

ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم قرار گرفت و تلاش‌ها برای بازگرداندن این دختر خردسال ادامه دارد.

بازداشت یکی از عوامل ربودن دخترخردسال در تهران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =