کد خبر : 312392
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
-

مشاور پادشاه بحرین: اقدامات خود را در مورد بحران اوکراین در زمان مناسب اعلام می‌کنیم

مشاور پادشاه بحرین: اقدامات خود را در مورد بحران اوکراین در زمان مناسب اعلام می‌کنیم

مشاور پادشاه بحرین در امور دیپلماتیک موضع کشورش را درباره جنگ روسیه و اوکراین تشریح و اعلام کرد، اقدامات منامه درخصوص این جنگ پس از رایزنی و تماس‌ها اعلام می‌شود.

به گزارش عصرقائم، شیخ خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه، مشاور پادشاه بحرین در امور دیپلماتیک در گفتگوی ویژه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت، مواضع کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در مورد “بحران اوکراین” روشن است و آنها این مواضع خود را در سازمان ملل و شورای امنیت بیان کرده‌اند.

وی درباره تلاش‌ کشورهای عربی در خصوص بحران اوکراین افزود: تلاش‌هایی از سوی کشورهای مختلف برای حل این بحران بین روسیه و اوکراین از طریق مذاکره، برقراری صلح و توقف خشونت میان دو کشور در حال انجام است.

بن محمد با بیان اینکه روسیه و اوکراین تاریخ مشترکی دارند، گفت: اقدامات ما در مورد بحران اوکراین پس از رایزنی و تماس‌ها در زمان مناسبی علنی خواهد شد.

وی پیرامون نقش بحرین در حمایت از ثبات در لیبی، یمن، سوریه و مساله فلسطین تاکید کرد، موضع دائمی کشورش “حمایت از ثبات در کشورهای عربی است خواه لیبی باشد یا سایر کشورها”.

بن محمد در ادامه گفت: موضوع ثبات کشورهای عربی یک موضوع حیاتی برای جهان عرب است، به ویژه که دنیا به ما به عنوان یک منطقه شکوفا و باثبات نگاه می‌کند اما اگر ببینیم برخی کشورها دچار بحران می‌شوند همه ما باید برای حل این مشکلات تلاش کنیم.

مشاور پادشاه بحرین: اقدامات خود را در مورد بحران اوکراین در زمان مناسب اعلام می‌کنیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 5 =