کد خبر : 311934
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
-

رفسنجان میزبان نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری

رفسنجان میزبان نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری

شهر رفسنجان از ۲۱ آبان به مدت دو هفته میزبان بیست و دومین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری خواهد بود.

به گزارش عصرقائم، بیست و دومین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری همزمان با هفته ترویج علم و سال جهانی علوم پایه از تاریخ ۲۱ آبان تا ۴ آذر ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه ولی عصر رفسنجان و با همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان دایر می‌شود.

براساس این گزارش، در این نمایشگاه ۵۳ اثر شامل گران‎کش‌ها، الحیل‌ها، نجوم و فیزیک در دو بخش علوم و فناوری‌های قدیم ایران و علوم و فناوری‌های جدید به نمایش در می‌آید.

مراسم افتتاح رسمی نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری در رفسنجان ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه، ۲۱ آبان در محل دانشگاه ولی عصر رفسنجان به آدرس ابتدای بلوار ولایت، دانشگاه ولی عصر (عج)، ساختمان شهدای گمنام برگزار می‌شود. این نمایشگاه تا ۴ آذر ۱۴۰۱ به مدت دو هفته همه روزه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ و ۱۴ الی ۱۸ پذیرای علاقه‌مندان علم و فناوری خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری، بازدید از بیست و دومین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری برای تمام علاقه‌مندان رفسنجان و دیگر شهرهای اطراف رایگان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین هماهنگی جهت بازدید از نمایشگاه با شماره ۰۳۴-۳۱۳۱۲۴۲۹ تماس بگیرند.

رفسنجان میزبان نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 14 =