کد خبر : 311676
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
-

برگزاری ۲۶ برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در ۲۱۱۰ مدرسه

برگزاری ۲۶ برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در ۲۱۱۰ مدرسه

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا از برگزاری ۲۶ عنوان برنامه در سطح دو هزار و ۱۱۰ مدرسه در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و گفت:حماسه‌های ۴۴ ساله انقلاب و پخش مستند در مدارس و اکران مستند‌های پیشرفت از برنامه‌ها به شمار می‌آید.

به گزارش عصرقائم، محمد جعفری در نشست خبری هفته بسیج دانش آموزی با اصحاب رسانه، ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با دستاورد‌های عظیم که غرب درصدد سیاه نمایی آن است نباید جولانگاه دشمنان قسم خورده باشد، گفت: غرب ادعای حقوق بشر دارد، اما ادعای آن پوشالی است چرا که برخی از دارو‌ها را برای مردم و بیماران تحریم کرده است.

جعفری با بیان اینکه دشمن از هر رخنه‌ای برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده میکند، افزود:این خون‌ها کشور را مقاوم‌تر  و روند حرکت ایران به سمت قله‌های پیشرفت را تسریع می‌کند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا در ادامه با گرامیداشت یک هزار ۷۱۰ شهید دانش آموز استان مازندران، خاطرنشان کرد: باید برای تبیین و سبک زندگی شهدای دانش آموز تلاش بیشتری کرد.

جعفری با اشاره به هشتم آبان ماه سالروز شهادت حسین فهمیده، اضافه کرد:محوریت برنامه‌های ما با محوریت سه شهید حرم شاهچراغ برنامه ریزی شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا در ادامه از برگزاری ۲۶ عنوان برنامه در سطح دو هزار و ۱۱۰ مدرسه در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و خاطرنشان کرد:حماسه‌های ۴۴ ساله انقلاب و پخش مستند در مدارس و اکران مستند‌های پیشرفت از برنامه‌ها به شمار می‌آید.

جعفری از برگزاری یادواره سه شهید دانش آموز جنایت تروریستی حادثه شاهچراغ در سراسر استان هم خبرداد و گفت: قرائت بیانیه، مجمع عالی نخبگان بسیج داش آموزی، لیگ سرود و پویش «یک ایران کنار آرتین» از دیگر برنامه‌هاست.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا به پویش «همه با هم به احترام ایران» که در سطح ۱۸۰۰ مدرسه انجام شده است، اشاره و خاطرنشان کرد:گلستان گردی شهدا در مدارس ابتدایی در هفته بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد.

جعفری بیان اینکه  ۶۹۰ کلاس درس و ۳۸۰ مدرسه برنامه تبیینی تحت عنوان پاتوق گفتگو برگزار شده است، گفت:در برنامه‌های بزرگداشت سیزده آبان، روایتگر حماسه و پیشرفت خواهیم بود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا به یکی از محور‌های مهم برنامه ریزی شده در سال جاری  هم اشاره کرد و گفت: ایجاد میدان‌های متعدد اردو‌های جمعی و مدرسه‌ای برای دانش آموزان از رویکرد‌های سازمان است.

جعفری ار راه اندازی اردو‌های راهیان پیشرفت در مازندران خبر داد و افزود: قریب به ۱۶۰۰ نخبگان دانش اموزی با امکان علمی در قالب راهیان پیشرفت آشنا شدند و این ادامه دارد.

به گفته مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا ۳ هزار دانش آموز در طرح یاروان ولایت شرکت داشتند تا ظرفت‌های دانش اموز انقلابی شناخته شود.

جعفری در ادامه با اشاره به اینکه تشکل بسیج دانش آموزی با ۲۳۰ هزار دانش آموز بزرگترین تشکل در استان است، گفت: یک هزار مربی در متوسطه اول و دوم که ماموریت آن‌ها هدایت و جهت دهی دانش آموزان به آرمان‌های انقلاب است، در مدارس هستند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا از برگزاری اردوی جهادی برای دانش آموزان در تابستان امسال و فعالیت ۱۲۰ گروه جهادی خبر داد و  اضافه کرد: مرمت و رنگ آمیزی مدارس توسط دانش آموزان انجام شد.

جعفری در ادامه با بیان اینکه ۱۰هزار و ۴۰۰بسته لوازم التحریر در استان به نیت شهدای مازندران، بین دانش اموزان توزیع شده است، خاطرنشان کرد:به نیت ۱۰هزار و ۴۰۰شهید استان تهیه البسه گرم برای بین دانش آموزان محروم را در دستور کار داریم.

جعفری با بیان اینکه از استان مازندران چهار دانش آموز نخبه در دیدار دانش آموزان کشور با رهبر معظم انقلاب حضور خواهند داشت، یادآورشد: بعد از هفته بسیج دانش آموزی اردو‌های جهادی علمی را در مناطق محروم و کم برخوردار استان برگزار می‌شود.

برگزاری ۲۶ برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در 2110 مدرسه/پویش «یک ایران کنار آرتین» آغاز شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =