کد خبر : 317970
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
-

اجرای دومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی از ۷ الی ۱۴ بهمن‌ماه

اجرای دومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی از ۷ الی ۱۴ بهمن‌ماه

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه کربلا گفت: دومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی خاص قشر مداحان و هیات‌های مذهبی از هفتم تا ۱۴ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم،  بلال زاهدی مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی سپاه کربلا مازندران در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح اهداف دومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی گفت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با حلول ماه مبارک رجب این رزمایش خاص قشر مداحان و هیات های مذهبی کشور با عنوان میانداران خدمت ناظر به امر میاندار هیات میاندار خدمت برگزار می شود.

وی افزود: این رزمایش از هفتم بهمن ماه جاری تا ۱۴ بهمن به صورت جمعه تا جمعه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات های مذهبی سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه روز ششم بهمن همزمان با سالگرد حماسه مردمی ششم بهمن سال ۶۰ شهرستان آمل به میزبانی این سازمان از ساعت ۹صبح در حسینیه عاشقان کربلا در ساری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مومنانه در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بردستگیری از نیازمندان از ابتدای همه گیری و شیوع کرونا آغاز شد و این نهضت با عناوین مختلف اجرایی شد.

زاهدی ادامه داد:  مداحان و هیات های مذهبی نیز همانند دیگر اقشار جامعه اقدامات ارزشمندی در راستای لبیک به منویات رهبری با هدف کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و اطعام دهی و توزیع غذای نذری گرم و برپایی مواکب در مناسبت های ملی و مذهبی از جمله دیگر اقدامات شایسته تحسین هیات های مذهبی و مداحان استان با هدف رفع مشکلات نیازمندان و ترویج آموزه های ناب دین مبین اسلام بوده است، اعلام کرد: پویش تهیه و توزیع میوه و آب میوه بین بیماران و کادر درمان، شیفت ایثار برای حضور در بیمارستان و کمک به کادر درمان نیز مورد توجه بوده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات های مذهبی سپاه کربلا مازندران از فعالیت مداحان و هیات های مذهبی استان برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند اشاره کرد و گفت: این فعالان فرهنگی تبلیغی در راستای تهیه و توزیع بسته های معیشتی نیز به خط شده اند.

زاهدی از توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند به همت مداحان و هیات های مذهبی این خطه از شمال کشور خبر داد و افزود: طرح نذر نان و خرما نیز اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در قالب دومین رزمایش جهادگران فاطمی نیز پویش هر هیات ۵بسته معیشتی راه اندازی خواهد شد، گفت: در قالب این پویش قریب به ۲۰۰۰بسته معیشتی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار داده می شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات های مذهبی سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه در ایام ولادت امام علی(ع) توزیع ۲۰۰۰قرص نان رایگان را خواهیم داشت،‌ ادامه داد: باتوجه به مراکز انتقال خون به این مایع حیاتی، طرح اهدای خون را نیز در رزمایش جهادگران فاطمی داریم.

زاهدی از افتتاح ۲ باب خانه محروم و یک پایگاه اورژانس در استان خبر داد و گفت: قریب به ۱۰هیات مذهبی برادران و یک هیات مذهبی خواهران که فعالیت های شایسته تقدیری در حوزه محرومیت زدایی و فرهنگی تبلیغی داشتند در ششم بهمن ماه در آئین آغاز بکار رزمایش جهادگران فاطمی معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه در این آئین یک پیرغلام حسینی و دو خانواده شهید جهاد گر«مصطفی نوروزی» و «احمد صالحی» نیز تجلیل بعمل خواهد آمد، متذکر شد: در کنار آئین افتتاحیه این رزمایش، نمایشگاه توانمندی ها، اقدامات،‌ نوآوری ها،‌خلاقیت ها و ابتکارات اعضای سازمان بسیج مداحان و هیات های مذهبی سپاه کربلا برپا می شود.

اجرای دومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی از ۷ الی ۱۴ بهمن‌ماه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =