کد خبر : 311417
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
-

ترورها نشانه ضعف دشمن است

ترورها نشانه ضعف دشمن است

امام جمعه آمل ترورها را نشانه ضعف دشمن دانست و گفت:پیشرفت و ارتقای ایران پشت اروپا و غربی‌ها را به لرزه انداخته است.

به گزارش عصرقائم، حجت السلام یعقوبیان، در خطبه های نمازجمعه این هفته آمل اظهار کرد: امریکا اگر جرات داشت، خود به میدان می آمد، امریکایی که اجازه نمیداد سیم خاردار را به ما بفرشند، امروز خواهش می کند تا پهبادهایمان را نفروشیم و این نشانه قوت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شهادت انتهای اروزی همه ماست، عنوان کرد: ما قوی هستیم و  امار ها این را نشان میدهد، پیشرفت و ارتقای ماست که پشت اروپا و غربی ها را می لرزاند و از سر استحصال به این اقدامات دامن می زنند.

امام جمعه آمل با تاکید  بر قدرت جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: ما قدرتمند هستیم؛ چرا که به مرکز عزت امام زمان (عج) تکیه کردیم و این ملت الگویش زینب کبری(س) است، با شهادت عزیزانمان، دلمان می سوزد ولی وجودمان نمی لرزد‌.

وی تصریح کرد: اینترنشنال ها و بی بی سی که از عربستان صعودی و انگلستان تامین می شوند ارزش آن را ندارند که در این  تربیون بخواهیم آنان را خطاب دهیم.

یعقوبیان ادامه داد: شهدای ما مصداق این فرمایشات هستند توسل به شهدا می تواند ما را از تنگنای عالم نجات دهد.

وی موقعیت آمل را از نظر جغرافیایی و سیاسی ویژه خواند و تصریح کرد: دشمن از مردم امل ضربه دیده است، نام آمل در وصیت نامه سیاسی امام راحل آماده است و برای این شهر برنامه ریزی کرده است، آمل بخش اعظمی از شمال کشور است اگر این شهرستان حفظ شود، منطقه حفظ خواهد شد.

امام جمعه آمل با بیان اینکه تجهیزات امنیتی آمل باید همطراز شهرهای بزرگ باشد، خاطرنشان کرد:  باید نیروهای امنیتی شهر امل قوی شوند، مسئله امنیت و نظامی اینجا چه در حوزه ابزار و نیروی انسانی باید مجهز شوند.

ترورها نشانه ضعف دشمن است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 4 =