کد خبر : 315885
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
-

امروز به وحدت و ایستادگی مردم و مسئولان نیاز داریم

امروز به وحدت و ایستادگی مردم و مسئولان نیاز داریم

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه در طول تاریخ بیشترین لغزش ها را از خواص شاهد بودیم، گفت: امروز به وحدت و ایستادگی مردم و به نقش خواص نیازمند داریم.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام سید حسین حسینی کارنامی در خطبه های نمازجمعه ساری در بین نمازگزاران حاضر در مصلی امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه با اشاره به آثار و برکات تقوا پیشه گی، اظهار کرد: بازهم همه شما بزرگواران و خودم را به تقوا و پرهیز از حرام و مخالفت با دستورات خداوند متعال سفارش و توصیه می کنم.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به حوادث اخیر در کشور و منطقه بیان کرد: اغتشاشات اخیر ضد انقلاب در کشور خسارت های اقتصادی و فرهنگی بی شماری را در برداشت.

وی با بیان اینکه سه رکن اساسی نظام دینی و انقلاب اسلامی را اغتشاش گران نشانه رفته اند، افزود: حفظ قومیت، ملیت و مرز جغرافیایی مهم است که دشمن درصدد تجزیه طلبی در ایران اسلامی است.

حسینی کارنامی با اشاره به اینکه ملت شریف ایران اسلامی برای حفظ مرز جغرافیایی این مرز و بوم ۲۵۰هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش دارند اعتقادات و باورهای دینی مردم را کمرنگ کنند. دشمن برای تحقق این هدف خود از افرادی که سابقه جرم داشتند بهره گرفت و این در گزارش های ارائه شده از سازمان های نظامی و امنیتی مشهوده بدین صورت که قالب افراد دستگیر شده در اغتشاشات اخیر کشور دارای سابقه جرم و جنایت بوده اند.

وی با بیان اینکه استکبار در این اغتشاشات دیانت ملت ایران اسلامی را نشانه رفته، ادامه داد: پوشش، عفاف و حجاب جزء مظاهر اصلی دین و دیانت است حداقل ۵آیه در قرآن کریم توصیه به رعایت پوشش توسط مردان و زنان دارد.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه قرآن کریم حجاب و عفاف و را جزء مظاهر و شعائر اصلی دین اسلام معرفی می کند، اظهار کرد: حفظ عفاف و حجاب خواست شهداست که باید با حرکت در مسیر شهدا و بازخوانی وصیت نامه این مردان خدایی به رعایت عفاف و حجاب اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن به امامت و زعامت جامعه اسلامی یعنی ولایت فقیه نیز حمله کرده، گفت: استکبار در پوشش اغتشاش گران دنبال این بودند تا ولایت فقیه را ناکارآمدجلوه دهند اما کور خواندند و ملت بصیر ایران اسلامی همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.

حسینی کارنامی با بیان اینکه در طول تاریخ بیشترین لغزش ها را از خواص شاهد بودیم، افزود: امروز به وحدت و ایستادگی مردم و به نقش خواص نیازمند داریم.

وی به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی اشاره و بیان کرد: یکی از نقاط سیاه دوران پهلوی این بوده که حدودا ۴۰ و اندی درصد از مردم جامعه با سواد بودند، خداوند متعال را شاکریم امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی بالای ۹۹درصد مردم مازندران باسواد هستند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اهمیت ارتقای سواد رسانه‌ای در فضای مجازی و اینکه بیشتر آسیب‌ها در فضای مجازی ناشی از ضعف در سواد رسانه‌ای است خواستار تاسیس سازمانی برای ارتقای سواد رسانه ای ملت ایران اسلامی شد.

امروز به وحدت و ایستادگی مردم و مسئولان نیاز داریم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − پنج =