کد خبر : 311273
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
-

هرآنچه در مورد خرید و قیمت لوازم خانگی باید بدانید

هرآنچه در مورد خرید و قیمت لوازم خانگی باید بدانید

اگر برای خرید لوازم خانگی به بازار سر زده باشید می‌توانید بگویید که وجود تنوع بالا و بسیاری از برندها و مدل‌های متنوع موجود در بازار می‌تواند باعث سردرگمی شود. حتی گاهی اطلاعات و پیشنهادهای فروشندگان نیز باعث سردرگمی بیشتر می‌شود. به همین دلیل در این مطلب تلاش کرده‌ایم به بررسی موارد مهم در هنگام خرید و قیمت لوازم خانگی بپردازیم.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فروشگاه اینترنتی بهار، لطفا تحت تاثیر حرف‌هایی که در مورد لوازم خانگی ایرانی می‌زنند نباشید. بسیاری از لوازم خانگی ایرانی از قطعات خارجی استفاده می‌کنند. شما فقط باید آن‌ها را پیدا کنید.

خرید یخچال فریزر

یخچال را می‌توان مهم‌ترین انواع لوازم خانگی و البته قلب آشپزخانه دانست. مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام خرید یخچال باید به آن توجه شود حجم ظرفیت داخلی، طراحی ظاهری و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن همچون ضد برفک نوفراست و سیستم گردش هوای متناوب است.

قیمت لوازم خانگی یخچال فریزر

قیمت لوازم خانگی، بخصوص قیمت یخچال و فریزر به موارد متعددی بستگی دارد. نوع یخچال، حجم دستگاه، ظرفیت فریزر، تکنولوژی تولید، امکانات به‌ کار رفته و برند تولید کننده تنها برخی از مواردی است که قیمت یک محصول را مشخص می‌کند. به‌عنوان‌مثال یخچال‌های کمبی که فریزر و یخچال به‌صورت طبقه‌ای روی‌ هم قرار می‌گیرند ارزان‌تر از یخچال‌های سایدبای‌ساید و دوقلو کنار هم است، همچنین برندهای داخلی قیمت کمتری به نسبت برندهای خارجی تحمیل می‌کنند.

درست است که موتور و قطعات در قیمت یخچال بسیار موثر است اما بدنه‌ی یخچال نکته‌ای است که معمولا مردم از آن غافل می‌شوند. حتما مقاومت بدنه یخچال را با هم مقایسه کنید.

بازه قیمت یخچال‌فریزرهای مختلف به شرح زیر است:

  • بازه تقریبی قیمت لوازم خانگی یخچال‌های دوقلو بین ۱۸ الی ۴۳ میلیون تومان متغیر است؛
  • بازه تقریبی قیمت لوازم خانگی یخچال‌های سایدبای‌ساید بین ۱۸ الی ۴۵ میلیون تومان متغیر است؛
  • بازه تقریبی قیمت لوازم خانگی یخچال‌های کوچک و هتلی بین ۴ الی ۱۲ میلیون تومان متغیر است؛
  • بازه تقریبی قیمت لوازم خانگی یخچال‌های کمبی بین ۱۳ الی ۲۰ میلیون تومان متغیر است.

خرید تلویزیون

اگر قصد خرید لوازم خانگی را داشته باشید حتماً متوجه شده‌اید که خرید تلویزیون یکی از پیچیده‌ترین مراحل است. تنوع بالایی شامل تلویزیون‌های هوشمند، ال ای دی، ال سی دی، منحنی، سه‌بعدی اچ دی، فول اچ دی، ۴ کی و … در کنار سایزهای متنوع از ۳۲ اینچ تا ۸۰ اینچ باعث می‌شود انتخاب کمی دشوار شود. ولی به یاد داشته باشید هر کدام از این وسایل برای استفاده‌ای خاص و کاربردی مشخص تولید و عرضه شده‌اند، بنابراین اگر فضای کوچکی در پذیرایی خانه دارید و یا به ارتباط دستگاه خود به اینترنت نیازی ندارید شاید یک ال سی دی ساده ۳۲ اینچ به‌جای یک ال ای دی هوشمند باکیفیت ۴k بتواند کار شما را راه بیندازد.

فقط دنبال تلویزیون هایی که برند آن‌ها را می‌شناسید نباشید. برندهایی هستند که هم قیمت تلویزیون مناسبی نسبت به کیفیت ارائه داده‌اند و هم کیفیت فوق العاده‌ای دارند اما شاید شما اسم آن‌ها را تا الان نشنیده باشید. پس بیشتر تحقیق کنید.

در هنگام خرید تلویزیون باید به مدل و امکانات آن همچون کیفیت تصویر، سیستم هوشمند، تکنولوژی صفحه‌نمایش و ... توجه کرد.

قیمت لوازم خانگی تلویزیون

همان‌طور که گفتیم تلویزیون‌های امکانات و گزینه‌های متنوعی را در اختیار خریداران قرار می‌دهند، با توجه‌ به آن، قیمت آن نیز می‌تواند تغییر کند. به این موارد برند سازنده را نیز اضافه کنید، در لوازم صوتی و تصویری گاهی ممکن است قیمت یک محصول به‌ واسطه برند آن تا دوبرابر افزایش یابد. پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید مواردی همچون خدمات‌ پس‌ از فروش، پاسخگویی به مشتریان و نظر کاربران دیگر را مورد بررسی قرار دهید.

بازه قیمت تلویزیون‌های مختلف به شرح زیر است:

  • بازه تقریبی قیمت لوازم خانگی تلویزیون ال ای دی بین ۵ الی ۷۷ میلیون تومان متغیر است؛
  • بازه تقریبی قیمت لوازم خانگی تلویزیون هوشمند بین ۷ الی ۶۷ میلیون تومان متغیر است؛
  • بازه تقریبی قیمت لوازم خانگی تلویزیون سایز بزرگ بین ۲۱ الی ۷۷ میلیون تومان متغیر است.

خرید ماشین لباسشویی

مهم‌ترین نکته در هنگام خرید ماشین لباسشویی ظرفیت آن است، برای آن که بهترین بهره‌وری را از ماشین لباسشویی داشت باشید و در مصرف انرژی و آب صرفه‌جویی کنید، نیاز است که مصرف خود را مشخص کنید. ماشین‌های لباسشویی در ظرفیت‌های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰ و ۱٫۵ کیلوگرمی تولید می‌شوند، بسته به نوع استفاده و میزان لباس‌هایی که به‌صورت دوره‌ای می‌شویید باید مدل مناسب را انتخاب کنید.

انتخاب ماشین‌های لباسشویی دوقلو یا نیمه اتوماتیک باید بر اساس نیاز و استفاده کاربران انجام شود.

قیمت لوازم خانگی ماشین لباسشویی

قیمت ماشین لباسشویی علاوه بر ظرفیت‌های متنوع تحت‌تأثیر مدل‌ها و امکانات متنوع نیز قرار می‌گیرد. یکی از مدل‌هایی که به‌ خاطر قیمت پایین بین خانواده‌های کوچک یا افراد مجرد محبوب است مدل‌های دوقلو یا سطلی است، اما مدل دیگری که با ظرفیت‌های متنوع بین خانم‌های خانه‌دار بیشتر مورد پسند قرار می‌گیرد مدل‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است که بر اساس امکانات، ظرفیت و برند قیمت‌های متنوعی دارند.

بازه قیمت ماشین‌های لباسشویی مختلف به شرح زیر است:

  • بازه تقریبی قیمت لوازم خانگی ماشین لباسشویی اتوماتیک بین ۲ الی ۴ میلیون تومان متغیر است؛
  • بازه تقریبی قیمت لوازم خانگی ماشین لباسشویی دوقلو بین ۵ الی ۱۸ میلیون تومان متغیر است.

حواستان به ظرفیت ماشین لباسشویی که می‌خواهید خرید کنید باشد. اگر می‌خواهید در ماشین لباسشویی پتوی ضخیم یک نفره بشویید می‌توانید با لباسشویی ۶ کیلویی این کار را انجام دهید اما باعث کاهش عمر لباسشویی می‌شود.

خرید ماشین ظرفشویی

وقتی بحث خرید لوازم خانگی پیش می‌آید، بسیاری تصور می‌کنند که خرید ماشین ظرفشویی کار اضافه‌ای است و شستشوی ظروف با دست آن‌ قدرها هم دشوار نیست، ولی اگر بدانند استفاده از ماشین ظرفشویی به چه میزان در زمان، انرژی، آب، مواد شوینده و … صرفه‌جویی می‌شود نظر خودشان را تغییر می‌دهند. ماشین‌های لباسشویی به سه دسته رومیزی، توکار و مبله (ایستاده) تقسیم می‌شوند که ظرفیت‌های متعددی را ارائه می‌دهند.

برای خرید ماشین ظرفشویی مناسب می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از مدل‌های رومیزی، توکار و مبله را انتخاب کنید.

ماشین ظرفشویی از وسیله‌هایی نیست که در هر خانه وجود داشته باشد اما از اولین وسیله‌هایی است که می‌تواند بیشترین کمک را به رفاه زندگی کند.

قیمت لوازم خانگی ماشین ظرفشویی

قیمت ماشین‌های ظرفشویی رومیزی به‌خاطر اندازه و ظرفیت کوچک ارزان‌تر از مدل‌های توکار و مبله است، همچنین مدل‌های بزرگ‌تر قیمت نسبتاً بیشتری خواهند داشت. سایر موارد مؤثر در قیمت لوازم خانگی این‌چنینی شامل طراحی، برند، تکنولوژی و رده مصرف انرژی است.

بازه قیمت ماشین‌های ظرفشویی مختلف به شرح زیر است:

  • بازه تقریبی قیمت لوازم خانگی ماشین ظرفشویی رومیزی بین ۱۰ الی ۱۳ میلیون تومان متغیر است؛
  • بازه تقریبی قیمت لوازم خانگی ماشین ظرفشویی توکار بین ۱۵ الی ۵۸ میلیون تومان متغیر است؛
  • بازه تقریبی قیمت لوازم خانگی ماشین ظرفشویی مبله (ایستاده) بین ۱۸ الی ۵۵ میلیون تومان متغیر است.

جمع‌بندی

خرید لوازم خانگی متنوع همچون یخچال، فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، بخاری و … همیشه با چالش‌هایی همراه است که انتخاب و خرید را بسیار دشوار می‌کند. یکی از عواملی که می‌تواند در این راه به شما کمک کند دریافت نیاز و محیطی است که می‌خواهید از آن وسیله استفاده کنید، همچنین در نظر گرفتن بودجه و قیمت لوازم خانگی می‌تواند انتخاب را تا حد زیادی راحت‌تر کند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات لوازم خانگی از قبیل یخچال، تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی، و … ما فروشگاه لوازم خانگی بهار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هرآنچه در مورد خرید و قیمت لوازم خانگی باید بدانید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − دوازده =