کد خبر : 311106
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۲۰
-

سکه با ورود به کانال ۱۵ میلیونی رکورد امسال را شکست

سکه با ورود به کانال ۱۵ میلیونی رکورد امسال را شکست

به گفته عضو هیات مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، طی روزهای اخیر سکه با گذر از کانال ۱۵ میلیونی و ثبت نرخ ۱۵ میلیون و ۳۵ هزار تومانی، رکورد قیمتی خود را در سال‌جاری شکست و به بالاترین میزان خود در بازار سال‌جاری رسید.

به گزارش عصرقائم، محمدرضا نصیری عضو هیات مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما  اظهار کرد: بازار طلا به حواشی و اتفاقات برجام، گره خورده است و در حال حاضر بازار طلا، سردرگم است.

وی افزود: کاهش قیمت دلار و حتی اونس جهانی هیچ تاثیری بر بازار داخلی طلا ندارد و ملاکی برای نوسانات آن چنانی بازار داخل به حساب نمی‌آید.

عضو هیات مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: قیمت‌ها کماکان از دو هفته گذشته تا کنون، تقریبا ثابت مانده است.

این فعال با سابقه بازار طلا، ادامه داد: طی روزهای اخیر سکه با گذر از کانال ۱۵ میلیونی و ثبت نرخ ۱۵ میلیون و ۳۵ هزار تومانی، رکورد قیمتی خود را در سال‌جاری شکست و به بالاترین میزان خود در بازار سال‌جاری رسید.

نصیری بیان کرد: نیم سکه در بازار با قیمت ۸ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان و ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار دادوستد شد.

وی اعلام کرد: قیمت هر مثقال طلا در بازار به ۵ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان و هر گرم نیز یک میلیون و ۳۵۷ هزار تومان رسیده است.

عضو هیات مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، عنوان کرد: نوسانات قیمتی طی یکماهه اخیر بسیار جزئی بوده و بنظر می‌رسد در هر حال کنترل قیمت‌ها هستند.

این فعال با سابقه بازار طلا، ادامه داد: بازار معاملات به طور کساد است و هم خریدار و هم فروشنده، پا پس کشیده‌اند.

به گفته نصیری، در حال حاضر حباب سکه در بازار حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

سکه با ورود به کانال 15 میلیونی رکورد امسال را شکست/عقب نشینی خریداران و فروشندگان از بازار طلا

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − چهار =