کد خبر : 315571
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
-

بی‌تعهدی پرسپولیس، عامل ترک ایران توسط لوکادیا؟

بی‌تعهدی پرسپولیس، عامل ترک ایران توسط لوکادیا؟

یک عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره وضعیت لوکادیا توضیح داد.

به گزارش عصرقائم، حسین خبیری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حاشیه داربی تهران درباره رفتن لوکادیا از ایران اظهار کرد: رفتن او دو شب قبل از داربی، عجیب و نگران‌کننده بود اما حتما از نظر فنی بازیکنان خوب دیگری داریم که جای او را بگیرند. البته او بازیکن باکیفیتی بود و نمی‌شود از غیبت او گذشت.

او در پاسخ به این سوال که آیا جریمه‌ای برای لوکادیا در نظر گرفته می‌شود؟ گفت: این در حوزه کاری آقای درویش و تیم حقوقی است. من خیلی در جریان نیستم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه به تعهداتش در قبال لوکادیا عمل کرده است؟ توضیح داد: بیش‌تر مواقع‌ برعکس بوده اما این دفعه باشگاه تمام اصول حرفه‌ای را رعایت کرده بود. ما در باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کنیم تعهدات‌مان به خارجی‌ها را زودتر عمل کنیم به خصوص این بازیکن که چند روز زودتر قصد آخرش هم پرداخت شد. ما به او همه امکانات را دادیم. مثلا ما برای او خانه تهیه کردیم اما نظر او را جلب نکرد و با این که سخت بود، خانه جدیدی دادیم.

خبیری در ادامه درباره احتمال بازگشت لوکادیا به ایران بیان کرد: ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد. لوکادیا عصای دست کادر فنی بود. در هر صورت پرسپولیس راهش را ادامه می‌دهد. ما کادر و بازیکنان خوبی داریم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که چه زمانی متوجه تصمیم لوکادیا مبنی بر ترک ایران شدند، گفت: اطلاعیه‌ای که روابط عمومی باشگاه داد، تمام واقعیت بود.

بی‌تعهدی پرسپولیس، عامل ترک ایران توسط لوکادیا؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 15 =