کد خبر : 311044
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
-

جدیدترین نتایج لیگ برتر تیروکمان در کامپوند و ریکرو زنان و مردان

جدیدترین نتایج لیگ برتر تیروکمان در کامپوند و ریکرو زنان و مردان

رقابت‌های ریکرو و کامپوند لیگ برتر زنان و مردان با برگزاری ۱۸ مسابقه و استراحت یک تیم دنبال شد.

به گزارش بلاغ، هفته پنجم و ششم لیگ برتر تیراندازی با کمان در ماده ریکرو مردان، هفته سوم و چهارم در بخش کامپوند مردان و هفته دوم ریکرو و کامپوند زنان با برگزاری ۱۸ مسابقه دنبال شد.

 هفته پنجم و ششم ریکرو مردان

در هفته پنجم ریکرو مردان سپاهان با نتیجه بر صفر مقابل آکادمی میلاد وزیری به برتری رسید و  کارن آرچری با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل شهرداری پارس آباد مغان پیروز شد. هم‌چنین پترو پالایش بیلیش ۴ بر یک مقابل هیات استان مرکزی، ‌ دانشگاه آزاد با نتیجه ۵ بر صفر مقابل نفت امیدیه و هیات استان مرکزی با نتیجه ۴ بر یک مقابل سورنا پیروز شدند.

در هفته ششم نیز دانشگاه آزاد با نتیجه ۴ بر یک از سد سپاهان گذشت و آکادمی میلاد وزیری مقابل بیلیش تاکستان با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد. نفت امیدیه ۳ بر ۲ مقابل کارن آرچری پیروز شد و هیات استان مرکزی نیز با نتیجه ۴ بر یک مقابل هیات استان کرمان به برتری رسید. شهرداری پارس آباد مغان نیز توانست با نتیجه ۴ بر یک مقابل سورنا به برتری دست یابد.

هفته سوم و چهارم کامپوند مردان

در هفته سوم کامپوند مردان هیات استان مرکزی ۴ بر یک رایکا را شکست داد و هیات استان کرمان یک بر ۴ مقابل بیلیش تاکستان شکست خورد و تیم سپاهان نیز توانست با نتیجه ۵ بر صفر نفت امیدیه را پشت سر بگذارد. در هفته چهارم نیز هیات استان مرکزی ۳ بر ۲ مقابل بیلیش تاکستان به پیروزی رسید و رایکا نیز با نتیجه ۵ بر صفر نفت امیدیه را شکست داد، هم‌چنین در این هفته سپاهان توانست هیات استان کرمان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

هفته دوم ریکرو و کامپوند زنان

از سری رقابت‌های هفته دوم ریکرو بانوان سنگ آهن بافق توانست با نتیجه ۵ بر صفر حریف خود هدف طلایی را شکست دهد و تیم سپاهان نیز در این هفته استراحت کرد. در بخش کامپوند نیز مس کرمان ۴ بر یک سپاهان را شکست داد و هدف طلایی یک بر ۴ مقابل هیات استان مرکزی شکست خورد.

جدیدترین نتایج لیگ برتر تیروکمان در کامپوند و ریکرو زنان و مردان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 2 =