کد خبر : 310794
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
-

تصاویر منتخب هفته دهم لیگ برتر؛ خشم و جنون

تصاویر منتخب هفته دهم لیگ برتر؛ خشم و جنون

هفته دهم لیگ برتر هفته‌ای بود که اکثر مربیان در دقایق پایانی بازی‌ها عصبانی شدند و تصاویر منتخب هفته را به خود اختصاص دادند.

به گزارش عصرقائم، هفته دهم لیگ برتر ایران با برگزاری دیداری‌هایی جنجالی و پر از اعتراض به داوران دنبال شد و اکثر مربیان نسبت به سوت‌های اشتباه معترض بودند! در این هفته پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر و نساجی پیروزی‌های ارزشمندی کسب کردند و استقلال، فولاد، تراکتور و ملوان ناکام های هفته بودند.

-مهار مازیار توسط کریم

لحظات پایانی دیدار پرسپولیس و ملوان بسیار جنجالی و پرالتهاب بود. کارت زرد داور به یکی از نیمکت نشینان ملوان و در ادامه اعتقاد تیم میزبان به سوختن پنالتی تیمشان، با عصبانیت و ورد مازیار زارع به زمین همراه بود و به سختی می‌شد او را آرام کرد. او در همین حین اتهاماتی را هم به صفایی، داور مسابقه وارد کرد. کریم باقری که همیشه نقش میانجی را در این قبیل موارد دارد، به سرعت وارد عمل شد و سعی داشت هم تیمی سابق خود را آرام کند. این بازی در نهایت با یک گل به نفع پرسپولیس تمام شد.

تصاویر منتخب هفته دهم لیگ برتر؛ خشم و جنون

-باز هم ساپینتو عصبانی شد

ریکاردو ساپینتو در دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی آخرین جلسه محرومیت خود را سپری می‌کرد. بعد از پایان بازی و در حالی که او قصد عبور از تونل ورزشگاه و رفتن به رختکن تیمش را داشت، ساپینتو با فردی که قصد تصویربرداری از او را داشت درگیر شد تا شب نسبتا آرام او روی سکوها در نهایت با عصبانیت خاتمه یابد.

تصاویر منتخب هفته دهم لیگ برتر؛ خشم و جنون

-جلوگیری از کارت قرمز توسط نوازی

مهدی رحمتی در اواخر بازی تیمش با استقلال به شدت نسبت به تصمیمات داور معترض بود. او در نشست خبری اعتقاد داشت که وحید کاظمی، داور مسابقه از ابتدای بازی قصد بریدن سر تیمش را داشته و به اشتباه بازیکن تیمش را هم اخراج کرده است. نوازی و فاضلی، دستیاران رحمتی به سختی توانستند جلوی اخراج شدن او را بگیرند و در نهایت رحمتی با یک کارت زرد و یک تساوی ارزشمند در برابر استقلال، تهران را ترک کرد.

تصاویر منتخب هفته دهم لیگ برتر؛ خشم و جنون

-شکار عقاب بیرون از محوطه جریمه

محمدرضا اخباری در تبریز به اسم “قارتال” (عقاب به زبان آذری) شناخته می‌شود و با نمایش‌های خوب خود در هفته‌های گذشته از عوامل موفقیت تراکتور بود اما او در دیدار با سپاهان دچار اشتباه شد. بعد از اینکه تیمش با یک گل عقب افتاد، اخباری برای بسته نگه داشتن دروازه خود در بیرون از محوطه جریمه توپ را با دست زد و اخراج شد اما گلزنی رضاییان از روی ضربه ایستگاهی، بدترین اتفاق ممکن بود و تراکتور با یک یار کمتر، قافیه را جلوی سپاهان باخت.

تصاویر منتخب هفته دهم لیگ برتر؛ خشم و جنون

-فولاد از جاده خارج شد

فولاد که در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده، اولین شکست خود را در قائمشهر کسب کرد. نساجی سد محکمی برای شاگردان نکونام بود و این تیم بازی را با یک گل باخت تا نساجی خودش را بالا بکشد. در یکی از صحنه‌های بازی، بوحمدان در تقابل با علیرضا ابراهیمی تعادل خود را از دست داد و با خروج از زمین چمن، با تابلوهای تبلیغاتی برخورد کرد.

تصاویر منتخب هفته دهم لیگ برتر؛ خشم و جنون

تصاویر منتخب هفته دهم لیگ برتر؛ خشم و جنون

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 13 =