کد خبر : 310176
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
-

انتخابی انگیزه‌ها را بیشتر می‌کند

انتخابی انگیزه‌ها را بیشتر می‌کند

دارنده مدال طلای آسیا تاکید کرد: اجرای چرخه انتخابی تیم ملی قطعا باعث افزایش انگیزه کشتی گیران و در نهایت رشد کشتی ایران می شود.

به گزارش عصرقائم، مهدی بالی در گفتگو ، درباره وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی در راه حضور در جام جهانی آذربایجان، اظهار کرد: اولین مرحله اردوی تیم ملی را پشت سر می‌گذاریم و یک اردوی دیگر نیز تا اعزام به جام جهانی در پیش خواهیم داشت. خدا را شکر تمرینات خوبی داشتیم. تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم که در صحبت‌هایی که داریم، همه دنبال کسب موفقیت در این رقابت ها هستند و واقعا انگیزه بالایی دارند.

دارنده مدال طلای آسیا ۲۰۲۱، خاطرنشان کرد: من نیز روز به روز بهتر می‌شوم و خدا را شکر وضعیت خوبی دارم. این مسابقات بهترین فرصت است تا با ارائه بهترین کشتی‌ها خودم را به کادر فنی تیم ملی ثابت کنم تا جزو مدعیان وزنم قرار بگیرم.

وی درباره عزم سرمربی جدید تیم ملی برای اجرای چرخه انتخابی تیم ملی، گفت: فرآیند انتخابی هنوز اعلام نشده اما برگزاری انتخابی باعث می‌شود کشتی‌گیر دلسرد و بی‌انگیزه نشود و حداقل نزد خانواده اش شرمنده نباشد که حداقل یک انتخابی برایش نگذاشتند. در این صورت هر کس پیروز شد به عدالت انتخاب شده و هیچ اعتراض و گلایه ای هم پیش نمی آید.

بالی درباره رقابت با ساروی گفت: در شرایط برگزاری انتخابی، آقای ساروی هم اصلا نفر اول ایران شود هیچ بحثی در آن نیست. حداقل انتخابی بگذارند هر کس برد و صلاحیت داشت به عنوان نفر اول به مسابقات برود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گلایه ای از محمد بنا در این‌باره دارد، گفت: کادر فنی قبلی زحمات زیادی برای بزرگی کشتی ایران کشیدند و هیچ کس نمی‌تواند منکر آن شود. واقعا آقای بنا کشتی فرنگی ما را زنده کرد، حالا انتخابی های او شاید همه بگویند سلیقه ای بوده است. او ملاک های خودش را داشت و روش خود را اجرا می‌کرد اما با برقراری چرخه انتخابی همه کشتی گیران می‌دانند چه مسیری در پیش دارند و اگرهم ببازند دیگر سوالی برای‌شان باقی نمی‌ماند و سعی می کنند با برطرف کردن ایراداتشان بر رقیبان خود پیروز شوند.

فرنگی کار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران، تصریح کرد: با برگزاری انتخابی همه انگیزه می‌گیرند و با انگیزه بیشتر تمرین می کنند. مثلا وقتی رقیب من می بیند من ۵ ست بارفیکس می روم او سعی می‌کند بیشتر برود و همین موضوع باعث می شود همدیگر را بالا بکشیم. صد در صد انتخابی انگیزه‌ها را بیشتر کرده و امیدوارم یک فرآیند خوبی بگذارند و هر سال آن را اجرا کنند.

بالی در پایان، گفت: از رییس فدراسیون کشتی تشکر می کنم. او از زمانی که آمده واقعا کشتی ایران را چه از نظر امکانات و تغذیه و سایر عوامل دگرگون کرده است. با این قیمت بالای ارز، تیم های ایران به ۹۰ درصد مسابقات اعزام می شوند که واقعا کار سختی است. از همه زحمتکشان کشتی تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای کشتی ایران باشیم.

انتخابی انگیزه‌ها را بیشتر می‌کند/ بنا کشتی فرنگی را زنده کرد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 7 =