کد خبر : 310033
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
-

انتشار شماره جدید نشریه دانشجویی «کاغذ سیاست»

انتشار شماره جدید نشریه دانشجویی «کاغذ سیاست»

انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه شهید چمران اهواز، شماره ششم فصلنامه «کاغذ سیاست» را منتشر کرد.

به گزارش عصرقائم، «امنیت انسانی در خاورمیانه»، «پارادوکس حضور بانوان در ورزشگاه»، «تروریست و امنیت غرب آسیا»، «توسعه؛ درد مشترک»، «خردکشی، روشنفکران و انقلاب کبیر»، «پایبندی ایران به راهبرد نه شرقی، نه غربی» و «نظریه‌های جهانی شدن و تحقق آن در عصر جدید»، عناوین مطالبی است که در این شماره فصلنامه کاغذ سیاست منتشر شده است.

در بخشی از مطلب «سخنی از سردبیر» آمده است: «سپاس خدای بزرگ را که توفیقی عنایت فرمود تا پس از طی مراحل گوناگون و با پیگیری‌های مستمر، شماره ششم فصلنامه علمی-تخصصی کاغذ سیاست به صاحب امتیازی انجمن علمی علوم سیاسی دانشگاه شهید چمران اهواز را تقدیم نگاه پرمهر علاقمندان محترم کنیم.

با نظر به اینکه، شاید اکثر ما به صورت روزمره در اجتماع دیده باشیم که فارغ از اینکه هر دیدگاه و نظریه در نوع خود محترم است، اما در کشور ما عده قلیلی در جامعه از سواد سیاسی قابل قبولی برخوردارند که همین مساله در بزنگاه‌های مهم کشور را خواه و ناخواه به انحطاط برده است؛ علی‌ایحال این مساله بار مسئولیت پژوهشگران حوزه علوم سیاسی و حوزه‌های وابسته را در جهت آگاه‌سازی افکار عمومی سنگین می‌کند. …»

آرمین رحمانی، مدیرمسئولی و سردبیری فصلنامه کاغذ سیاست را بر عهده دارد و علاقه‌مندان برای دریافت نسخه الکترونیکی آن می‌توانند به کانال @Political_Encyclopedia مراجعه کنند.

انتشار شماره جدید نشریه دانشجویی «کاغذ سیاست»
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + یک =