کد خبر : 316329
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
-

نشریه دانشجویی «وقایع اتفاقیه» ‌منتشر شد

نشریه دانشجویی «وقایع اتفاقیه» ‌منتشر شد

شماره‌ هفتم نشریه «وقایع اتفاقیه»؛ ماهنامه فرهنگی انجمن علمی دانشجویی علوم اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) منتشر شد.

به گزارش عصرقائم،  “خرافات”، “فرهنگ مشورت در نهاد خانواده”، “تعارف شاه عبدالعظیمی”، “سواد رسانه و ما” و “شعر” از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره منتشر شده است.

در بخشی از سخن سردبیر آمده است: « اعضای جوامع مختلف روی دانش‌شان درباره خود رفتارهای اجتماعی و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. آنها اغلب تصور می‌کنند اطلاعات زیادی درباره این مسائل دارند. اما بسیاری از فعالیت‌های آنها تنها در سایه قضاوت اجتماعی آنها انجام می‌شود اغراق نیست اگر بگوییم تمام اعمال انسان‌ها تحت تأثیر عضویت در گروه‌های مختلف انجام می‌گیرد حتی اگر فاعل آن اعمال در مورد این تأثیرگذاری آگاهی شخصی نداشته باشد فرهنگ، ارزش‌ها یا آرمان‌های انتزاعی آداب و رسوم، مذاهب و کنش‌های جمعی حاصل از آنها مدام در حال اثر گذاشتن بر انسانهایی است که در جامعه زندگی می‌کنند تغییر مداوم جوامع در عالم واقع شاید بی‌شباهت بـه مراحل پوست اندازی برخی جانداران نباشد با این تفاوت که پوست‌اندازی اجتماعی نقطه‌ای برای توقف ندارد و به صورت مکرر در حال انجام است….»

شماره‌ هفتم نشریه «وقایع اتفاقیه» به صاحب امتیازی انجمن علمی علوم اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) و مدیر مسئولی و سردبیری سیده هستی حسینی‌خواه به صورت ماهنامه منتشر شده است.

نشریه دانشجویی «وقایع اتفاقیه» ‌منتشر شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 8 =