کد خبر : 309172
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
-

سوءاستفاده کنندگان فوت “مهسا امینی” کشور را به آشوب کشاندند

سوءاستفاده کنندگان فوت “مهسا امینی” کشور را به آشوب کشاندند

دختر و خواهر پنج شهید یزدانخواه با اشاره به اینکه سوءاستفاده کنندگان فوت “مهسا امینی” کشور را به آشوب کشاندند خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم خون شهیدان پایمال شود.

به گزارش عصرقائم، لیلا یزدانخواه دختر و خواهر پنج شهید یزدانخواه از شهرستان فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص اغتشاشات روزهای گذشته که منجر به خسارت‌های جانی و مالی به برخی هموطنانمان شده است اظهارکرد: از فوت “مهسا امینی” یکی از دختران جوان کشورمان که مانند دختر خودمان است بسیار متاسفیم و برای خانواده این مرحومه آرزوی صبر می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اما اینکه برخی افراد خارجی و داخلی بخواهند از فوت این دختر سوءاستفاده کرده و کشور را به آشوب بکشانند به هیچ عنوان پذیرفته نیست و ما این حرکت‌ها را محکوم می‌کنیم.

دختر و خواهر شهیدان یزدانخواه با اشاره به اینکه اعتراض با اغتشاش متفاوت است، تصریح کرد: راه اعتراض قانونی مشخص است و هیچکس حق ندارد با آشوب‌گری و خسارت به اموال مردم یا اموال دولت به دنبال اهداف خود باشد.

یزدانخواه تاکید کرد: کشور ما یک کشور اسلامی است که به پای آن خون‌ شهدای زیادی ریخته شده و آشوب‌گران و کسانی که فریب خورده عوامل اصلی این اتفاقات هستند باید بدانند که با این کارها فقط بر روی خون شهید پا گذاشته‌اند.

وی افزود: البته ملت با بصیرت ایران هیچگاه اجازه نمی‌دهند که خون شهدای کشور پایمال شود و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند.

دختر و خواهر شهیدان یزدانخواه بر لزوم برخورد قاطع دستگاه قضایی با اغتشاشگران تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی باید برخورد سختی با عوامل اصلی و کسانی که در آشوب‌های روزهای گذشته نقش داشتند کند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 7 =