کد خبر : 308451
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
-

دمشق:‌ حملات مکرر اسرائیل به اماکن غیرنظامی سوریه جنایت جنگی است

دمشق:‌ حملات مکرر اسرائیل به اماکن غیرنظامی سوریه جنایت جنگی است

وزارت امور خارجه سوریه روز چهارشنبه اعلام کرد که حملات مکرر رژیم صهیونیستی به ویژه هدف قرار دادن سیستماتیک و عمدی مواضع غیرنظامی در سوریه جنایت جنگی به شمار می‌رود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سانا، وزارت امور خارجه سوریه در واکنش به حمله هوایی دیشب رژیم صهیوینستی به حلب اظهار داشت که رژیم اشغالگر بار دیگر با تشدید اقدامات خطرناک خود، صلح و امنیت منطقه را در معرض خطر قرار می‌دهد و امنیت هوانوردی غیرنظامی در سوریه و منطقه را تهدید می‌کند.

وزارت امور خارجه سوریه افزود: حملات مکرر اسرائیل به ویژه هدف قرار دادن سیستماتیک و عمدی مواضع غیر نظامی در سوریه که آخرین آن، هدف قرار دادن دیشب فرودگاه بین المللی حلب به شمار می‌رود، بر اساس قوانین بین المللی، جنایت جنگی است و اسرائیل باید در قبال آن پاسخگو باشد.

دولت سوریه تأکید کرد که دمشق از حق مشروع خود برای دفاع از سرزمین و مردم خود با تمام ابزارهای لازم برای اطمینان از پاسخگویی مسئولان رژیم اشغالگر اسرائیل در قبال این جنایات استفاده خواهد کرد.

حدود ساعت ۲۰ سه شنبه شب به وقت محلی، دشمن صهیونیست فرودگاه بین‌المللی حلب را با چند موشک هدف حمله قرار داد. این حملات تلفات جانی نداشت و تنها خسارت مادی به بارآورده است.

دمشق:‌ حملات مکرر اسرائیل به اماکن غیرنظامی سوریه جنایت جنگی است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + دوازده =