کد خبر : 318453
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
-

قدردانی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از کشورهای عربی که ابراز همدردی کردند

قدردانی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از کشورهای عربی که ابراز همدردی کردند

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از کشورهای عربی که در مورد عملیات قدس که منجر به کشته شدن ۹ صهیونیست شد، با این رژیم ابراز همدردی کرده بودند، قدردانی کرد.

به گزارش عصرقائم، روزانه رای الیوم نوشت، الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی کمی پیش از جلسه کابینه از برخی رهبران جهان به خصوص کشورهای عربی که درخصوص عملیات قدس با مردم این رژیم ابراز همدردی و از آنها پشتیبانی کردند، تشکر کرد.

وی در ادامه افزود، به همه هیئت‌های اسرائیلی دستور داده از رهبران تمامی کشورها بخواهند “با اقدامات تحریک آمیز سازمان‌های تروریستی و تشکیلات خودگردان فلسطین” مقابله کنند.

یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم هم در پایان ارزیابی از وضعیت گفت، به سطوح حرفه‌ای و مقامات حقوقی در دستگاه امنیتی دستور داده تا مجموعه‌ای از گزینه‌ها را برای اعمال تحریم علیه “تروریست‌ها” و خانواده‌های آنها بررسی کنند.

مصر، اردن، عربستان، امارات و بحرین کشته شدن ۹ صهیونیست در اثر تیراندازی یک فلسطینی را محکوم کردند که روز جمعه در ورودی یک کنیسه یهودی در قدس شرقی اتفاق افتاد.

این حمله یک روز پس از کشته شدن ۹ فلسطینی در اردوگاه جنین در کرانه باختری و نیز دو روز پس از کشته شدن یک کودک فلسطینی در اردوگاه شفعاط در قدس اشغالی به دست نظامیان صهیونیستی انجام شد.

قدردانی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از کشورهای عربی که ابراز همدردی کردند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =