کد خبر : 305614
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
-

وحید امیری به جام جهانی می‌رسد؟

وحید امیری به جام جهانی می‌رسد؟

وحید امیری با اتمام دوران نقاهت خود، نرم دوی روی زمین چمن را با کادر پزشکی تیم ملی ایران آغاز کرده و در فاصله چهار ماه تا جام جهانی، نوید روزهای خوب را می‌دهد.

به گزارش عصرقائم، وحید امیری، بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در نخستین بازی تیم ملی ایران در سال ۱۴۰۱ در دیدار با کره جنوبی مصدوم شد و بعد از این مصدومیت، کمر خود را به تیغ جراحان سپرد. طی هفته‌های گذشته شایعاتی در ارتباط با مصدومیت بلند مدت این بازیکن و غیبت این بازی در جام جهانی وجود داشت اما هافبک تیم ملی این شایعه را رد کرده بود.

علیرضا شهاب در خصوص شرایط وحید امیری، ملی پوش فوتبال ایران گفت: وحید امیری که از ناحیه کمر آسیب دیده بود دوره نقاهت جراحی را پشت سر گذاشته و از دو هفته گذشته کارهای درمانی، فیزیوتراپی و تمرینات ثبات مرکزی تنه را زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی برای این بازیکن آغاز کردیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی وضعیت امیری رو به بهبودی است تا آنجایی که امروز توانست در زمین چمن نرم دوی داشته باشد. شرایط این بازیکن را روز به روز بررسی می‌کنیم تا ان‌شاءالله شاهد مراحل پیشرفتی امیری در روزهای آینده باشیم و بتواند تمرینات خودش را از سر بگیرد.

وحید امیری به جام جهانی می‌رسد؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =