کد خبر : 305548
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
-

خرازی: آنچه برای حزب ندای ایرانیان می‌ماند، مطالبه‌گری است

خرازی: آنچه برای حزب ندای ایرانیان می‌ماند، مطالبه‌گری است

سید محمدصادق خرازی پس از برگزاری هفتمین مجمع عمومی سراسری “حزب ندای ایرانیان”، در پیامی خطاب به اعضای این حزب، گفت: آنچه برای شما نداییان می‌ماند، مطالبه‌گری منطقی و آرام حقوق بنیادین مردم ایران بر حسب قانون اساسی و شرع مقدس است. خدمتگزار ملک و ملت باشید تا بمانید.

به گزارش عصرقائم، متن پیام سید محمدصادق خرازی به شرح زیر است:

«بنام حکیم دانا، پروردگار خبیر توانا
اکنون پس از هشت سال تلاش و تکاپوی سیاسی، اینکه حزب ندای ایرانیان با برگزاری کنگره هفتم، مسیر و راه و خط مشی ترسیم شده در اساسنامه و اصول خود را دنبال کند، جای تبریک به همه اعضای محترم حزب در سراسر کشور دارد که در روزگار فلک‌زده سیاست، در اوج تنهایی و مهجوری، مشتاقانه به سوی افق امید می‌نگرند و مبانی و اصول و حقوق ملت را مطالبه می‌کنند.

آنچه برای شما نداییان می‌ماند، مطالبه‌گری منطقی و آرام حقوق بنیادین مردم ایران بر حسب قانون اساسی و شرع مقدس است. خدمتگزار ملک و ملت باشید تا بمانید. رمز ماندگاری و نیکنامی‌تان در نوکری و خدمت و خادمیت این مردم نستوه و بزرگوار است.

از انتخاب شایسته و مجدد جناب دکتر مجید فراهانی به عنوان رئیس شورای مرکزی و دبیرکلی جناب سید شهاب‌الدین طباطبایی خرسندم و از خداوند متعال آرزوی توفیق حزب ندای ایرانیان، همه اعضای محترم آن در سراسر کشور، رئیس شورای مرکزی و دبیرکل محترم و همه ارکان حزب را دارم. امیدوارم متحد و با هم بمانید. وحدت و همت و تلاش شما باعث دلگرمی همگان و مایه افتخار دوستداران و علاقه مندان و تحقق آرمان‌های ندایی شما در آینده خواهد بود.»

خرازی: آنچه برای حزب ندای ایرانیان می‌ماند، مطالبه‌گری است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + پنج =