کد خبر : 304965
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
-

مدیرعامل مس سونگون: فضای فوتبال ما نیاز به بازنگری دارد

مدیرعامل مس سونگون: فضای فوتبال ما نیاز به بازنگری دارد

مدیرعامل مس سونگون می‌گوید فضای فوتبال ایران نیاز به یک بازنگری دارد.

به گزارش عصرقائم، محمدرضا کافی، مدیرعامل مس سونگون درباره حضورش در ساختمان فدراسیون فوتبال و ثبت‌نام در انتخابات این فدراسیون اظهار کرد:‌ من برای عضویت در بخش نماینده باشگاه‌ها و نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کردم. فضای فوتبال ما نیاز به یک بازنگری و شور و اشتیاق مجدد دارد. نسل جوان و تجربه باتجربه‌ها هم به فضای فوتبال ما می‌تواند کمک بسیاری کند. من به عنوان یک نیروی جوان، خواستم کنار بزرگ‌ترها انجام وظیفه کنم تا کارهای به درستی پیش برود.

او ادامه داد: شاید فضای مجدد رای‌گیری، باعث شده است تا شور و اشتیاق کم‌تر شود. اگر این شور از ابتدای رای‌گیری شکل می‌گرفت، شور و هیجان بیش‌تر بود اما این اتفاق در یک زمان محدود برای یک کرسی محدود دارد رخ می‌دهد و این مساله تاثیرگذار است.

کافی درباره مجمع فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:‌ مجمع باید یکدست‌تر بشود. آن فضایی که برای چند تن از اعضای هیات رییسه شکل گرفت و یک‌سری مسائل را به وجود آورد. ما هر چقدر یک‌دست‌تر باشیم، می‌توانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم.

مدیرعامل مس سونگون در پاسخ به این سوال که عزیز محمدی تا پایان انتخابات به عنوان نامزد حضور خواهد داشت؟ گفت: بله قطعا این اتفاق رقم خواهد خورد. ایشان صبح زود برای ثبت‌نام آمدند و این نشان از روحیه جهادی ایشان است و ما هم قطعا در آینده برنامه‌های خود را اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل مس سونگون: فضای فوتبال ما نیاز به بازنگری دارد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 7 =