کد خبر : 304750
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
-

رئیس جمهور: مردم حق دارند از تورم ها نگران باشند

رئیس جمهور: مردم حق دارند از تورم ها نگران باشند

رئیس جمهور گفت: این حق مردم است کە از تورم‌های اقتصادی نگران و ناراحت باشند، لذا ما باید همە تلاش خود را برای کاهش تورم بە کار گیریم و هر اقدامی را کە سبب کاهش و جلوگیری از تورم شود باید انجام داد.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی امروز (۱۷تیر) در جلسە شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: توسعە و پیشرفت با ادعا و سخن حاصل نمی‌شود و باید با اخلاص کار کرد و پروندە و کارنامە ارائە داد.

وی عنوان کرد: تاریخ کردستان گواە آن است کە زنان و مردانی نامدار شدەاند کە عمل بە اجرا را نشان دادەاند نە کسانی کە صرفا سخنرانی کردەاند.

حجت الاسلام رئیسی افزود: ما در محضر پروردگار، مردم، ارباب رجوع و سلسلە مراتب اداری و سازمانی و نظارتی باید پاسخگو باشیم.

وی اضافە کرد: رسالت ما تحول و بە سرانجام رساندن است و انتظار مردم از همە ما و مدیران این است کە تحولی در زندگی آن‌ها اتفاق بیفتد، اگر در زندگی آنان اتفاقی افتاد احساس می‌کنند ما رسالت خود را انجام دادەایم.

رییس جمهور بیان کرد: آنچە کە امروزە مردم از ما انتظار دارند، تحول در زندگی، شغل و سبک زندگی آن‌ها است و امید مردم بعد از توکل بە خدا، بە همە ما است.

وی ادامە داد: این حق مردم است کە از تورم‌های اقتصادی نگران و ناراحت باشند، لذا ما باید همە تلاش خود را برای کاهش تورم بە کار گیریم و هر اقدامی را کە سبب کاهش و جلوگیری از تورم شود باید انجام داد.

رئیس جمهور: مردم حق دارند از تورم ها نگران باشند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =