کد خبر : 304320
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
-

کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۱ منتشر شد

کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۱ منتشر شد

کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی – فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی برای ۶۵ رشته و مجموعه منتشر شد.

به گزارش عصرقائم، آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی – فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی، دوم و سوم تیرماه برگزار شد. ۱۴ هزار و ۱۴۹ نفر در این آزمون به رقابت پرداختند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی – فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی را امروز منتشر کرد.

بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، شرط داشتن نمره زبان به عنوان پیش نیاز برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی حذف شده و درس زبان انگلیسی عمومی با ۳۰ سؤال (شامل ۱۰ سؤال درک مطلب، ۱۰ سؤال لغت و ۱۰ سؤال گرامر) با ضریب ۳ برای همه رشته‌ها به عنوان یکی از دروس امتحانی به آزمون اضافه شده است.

مهلت ارسال اعتراض به سؤالات از ۷ تا ۱۱ تیر ۱۴۰۱ خواهد بود و اعلام موارد از طریق سامانه سنجش آموزش پزشکی و در قالب فرمت اعلام شده روی سایت امکان‌پذیر است و پس از رسیدگی به اعتراضات، نتایج اولیه آزمون در هفته اول مرداد ماه سال جاری اعلام می‌شود. پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، مصاحبه انجام شده و افراد برگزیده در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شوند.

کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۱ منتشر شد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 2 =