کد خبر : 303400
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
-

نوزدهمی، بهترین رتبه ورزشکاران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا ترای‌اتلون

نوزدهمی، بهترین رتبه ورزشکاران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا ترای‌اتلون

نمایندگان ایران در مسابقات ترای اتلون قهرمانی آسیا در رده‌های نوزدهم، سی و چهارم، چهل و چهارم قرار گرفتند.

به گزارش عصرقائم، دومین دوره مسابقات قهرمانی ‌ترای‌اتلون اسپرینت آسیا در سال ٢٠٢٢ با شرکت ٥١ ورزشکار نخبه در شهر سجونگ کره جنوبی در سوم ژوئن مصادف با ١٤ خردادماه برگزار شد.
این مسابقه در قالب ٧٥٠ متر شنا در یک دور،٢٠ کیلومتر دوچرخه سواری در ۳ دور و ٥ کیلومتر دو در ۲ دور طراحی شده بود که در نهایت، جنتا اوچیتا از ژاپن با زمان ٥٢ دقیقه و ٤٤ ثانیه به مقام اول دست یافت، آوبا یاسوماتسو از ژاپن با زمان ٥٢ دقیقه و ٥١ ثانیه بر سکوی دوم ایستاد و دیگر ورزشکار ژاپنی ماکوتا اوداکورا با زمان ٥٣ دقیقه و ٥٣ ثانیه در رده سوم قرار گرفت.

هم‌چنین در این مسابقات امین سقائی با ثبت زمان ٥٦ دقیقه و ١ ثانیه در جایگاه ١٩ نخبگان آسیا، علی رضوانی با زمان ٥٧ دقیقه و ٣٧ ثانیه در مکان ٣٤ و سید پارسا محجوب با زمان ١ ساعت و ١ دقیقه و ٤٩ ثانیه در رده ٤٤ قرار گرفتند.
این رویداد از سطح فنی و رقابتی بسیار بالایی برخوردار بود به گونه‌ای که داریان کونسبایف قهرمان سال قبل از قزاقستان در این مسابقات در رده ١٧؛ نفر سوم سال قبل آیان بیسنبایف که نقره بازی های آسیایی ٢٠١٨ و قهرمانی دواتلون ٢٠٢٢ را در کارنامه دارد در رده ٩ و اسکار کاگینز قهرمان سال ٢٠١٩ آسیا و المپین جوان و نخبه انگلیسی الاصل هنک کنگی در رده ٧ قرار گرفتند.

نوزدهمی، بهترین رتبه ورزشکاران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا ترای‌اتلون

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 5 =