کد خبر : 317598
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
-

سرمربی الریاضی: همه آسیا بسکتبال ایران را می‌شناسند

سرمربی الریاضی: همه آسیا بسکتبال ایران را می‌شناسند

سرمربی تیم بسکتبال الریاضی لبنان گفت: کار بسیار سختی داشتیم و همه آسیا از قدرت بسکتبال ایران آگاه هستند.

به گزارش عصرقائم، «احمد ال فران» سرمربی تیم بسکتبال الریاضی لبنان، پس از باخت مقابل شهرداری گرگان گفت: در ابتدا به تیم شهرداری گرگان تبریک می‌گویم که هواداران پرشوری دارد و برد این بازی را هم با آن‌ها جشن گرفتند.

او ادامه داد: می‌دانستیم کار سختی در این بازی داریم چون من نزدیک ۱۰ ماه در ایران بوده و بسکتبال این کشور را خیلی خوب می‌شناسم. کار راحتی نبود و نشان دادند که چه تیم خوبی هستند. نتوانستیم برنامه‌های خود را خیلی خوب در زمین پیاده کنیم و تشویق هواداران تمرکز ما را از بین برد.

او درباره میزبانی فدراسیون ایران نیز گفت: جا دارد بخاطر همه چیز تشکر کنم. هتل، سالن بازی و حتی انتقال ما از فرودگاه به هتل و … بسیار خوب بود. ایران میزبان خوبی بود و از مردم ایران هم تشکر می‌کنم.

سرمربی الریاضی لبنان با اشاره به تشویق پر شو هواداران گرگانی گفت: ایران یک مدرسه خوب بسکتبال در قاره آسیا است و از قدرت‌های این رشته در قاره ما محسوب می‌شود. همه ما تیم‌هایی چون مهرام، پتروشیمی، شیمیدر و همین شهرداری گرگان را می‌شناسیم و می‌دانیم چه بسکتبال خوبی در ایران جاری است.

کریم زینون گارد تیم الریاضی لبنان نیز گفت: می‌دانستیم بازی پر فشاری خواهد بود. آنطور که باید ظاهر نشدیم و تشویق هواداران نیز تمرکز بازیکنان ما را بهم ریخت. چیزی تمام نشده و سعی می‌کنیم در ادامه راه با کسب پیروزی صعود به دور بعد را قطعی کنیم.

سرمربی الریاضی: همه آسیا بسکتبال ایران را می‌شناسند/ بازی سختی بود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − پنج =