کد خبر : 303371
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
-

تفرقه و فتنه ابزارهای دشمن است

تفرقه و فتنه ابزارهای دشمن است

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر ملت امام هستیم باید دشمن شناس باشیم و نقشه‌های دشمن را درک کنیم و راه مقابله با فتنه گری های دشمن رابیابیم و مقاومت کنیم.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در مصلی ساری با بیان اینکه آنچه که سبب تثبیت تشییع در سرزمین ایران شد، حضور نورانی حضرت امام رضا (ع) و خط نورانی حرکت امام از مدینه تا طوس است، افزود: این حضور سبب تثبیت فرهنگ ناب فاطمی، علوی و حسینی شد.

وی با اظهار اینکه فرهنگ رضوی بلوغ فرهنگ حسینی و ولایی است، تصریح کرد: شهدای ۱۵ خرداد و حضرت امام راحل به ندا و دعوت حضرت امام رضا (ع) لبیک گفتند و این سرزمین و کشور را بر سنت رضوی، منتظر، پایدار و مهدوی کردند.

پورمحمدی با درود به ارواح مطهر حضرت امام راحل افزود: حضرت امام راحل در دوران ضلالت و گمراهی و سلطه بی عدالتی و خشونت، تباه شدن فرهنگ و ارزش‌ها، قیام کرد و ندای توحید، ارزش‌ها و انسانیت داد و مردم را به خیر و سعادت دعوت کرد و حضور و ظهور و حرکت امام راحل حرکت ساز و تحول ساز است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ذهن ما قادر به فهم انقلاب حضرت امام نیست و از درک آن ناتوان است زیرا در حجاب معاصرت قرار داریم، تصریح کرد: هیچ گاه تا سالیان سال حرکت امام حسین (ع) را در کربلا و عاشورا درک نشد و باید برای درک حرکت‌های ناب، زمان سپری شود.

پورمحمدی با عنوان اینکه همچنان برای فهمیدن آثار انقلاب زود است، گفت: همچنان به راه، مکتب وانقلاب حضرت امام راحل نیاز داریم و همواره مقام معظم رهبری طی سال‌های گذشته، درباره شخصیت حضرت امام راحل سخنرانی و پیوسته تاکید کرده‌اند نیاز داریم حضرت امام راحل بشناسیم و تحلیل کنیم.

وی با اشاره به شاخص‌های مکتب امام راحل، عقلانیت، معنویت و عدالت را سه شاخص مهم و برجسته برشمرد و گفت: حضرت امام به تاسی از پیامبر، ائمه و قرآن کریم، یک متفکر وبزرگ اندیش و اهل معنا بود و وظیفه، خداترسی و خداشناسی و انجام رسالت الهی سبب حرکت شد و معنویت وی سبب این حرکت بزرگ شد.

این مسئول با اظهار اینکه حضرت امام راحل عادل بود و تشکیل جامعه عادل هدف اصلی ایشان بود، گفت: ملت ایران در حضرت امام راحل را دارای عقلانیت، معنویت و کمال دید زیرا سلامت نفسانی و صداقت رمز موفقیت حضرت امام بوده است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه با تفکر و تعقل، معنویت و اخلاص می‌توانیم راه حضرت امام راحل را ادامه دهیم، گفت: حضرت امام راحل به مردم مؤمن بود و آنها را قبول داشت و فوق العاده و تیزبین، دشمن شناس بود و نقشه‌های آنان را درک می‌کرد و باطل السحر بود.

وی تصریح کرد: اگر ملت امام هستیم باید دشمن شناس باشیم و نقشه‌های دشمن را درک کنیم و راه مقابله با فتنه گری های دشمن رابیابیم و مقاومت کنیم.

پورمحمدی با تاکید براینکه حضرت امام راحل به دلیل مؤمن و مردمی بودن، مقتدر بود و با استقامت، پرچم انقلاب اسلامی را برافراشته نگه داشته است، گفت: تمام تحولات بزرگ تاریخ در شرایط سخت انجام شده است و هرجایی که یک ملت و امت با فرهنگ خوب و رهبری خالص و الهی توانستند وظیفه خود را انجام دهند، تاریخ را عوض کرده‌اند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز مقاومت و ایستادن، صادق و سالم بودن را راه و نسخه خداوند برای رفع مشکلات دانست و گفت: این نسخه سبب می‌شود تا هیچ فتنه و نقشه‌ای به ما آسیب نزند.

وی سرود سلام فرمانده را نمونه‌ای کوچک از قدرت نرم دانست و گفت: حضرت امام راحل بزرگترین تولیدکننده قدرت نرم در تاریخ معاصر بوده است.

تفرقه و فتنه ابزارهای دشمن است/حرکت در راه امام(ره) تنها راه نجات اسلام

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + دو =