کد خبر : 317171
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
-

بصیرت و جهاد تبیین راهکار اصلی برون‌رفت از فتنه‌هاست

بصیرت و جهاد تبیین راهکار اصلی برون‌رفت از فتنه‌هاست

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید بصیرت خود را افزایش دهیم چرا که بدون بصیرت و وحدت نمی‌شود با فتنه‌ها مقابله کرد، گفت: نیاز به جهاد تبیین داریم تا در فتنه‌ها پیروز شویم.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در همایش بزرگ علما و روحانیت شرق استان مازندران در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت دینی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور  و با موضوع روحانیت و جهاد تبیین در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، از تشکیل جامعه روحانیت مبارز در ساری خبر داد و اظهار کرد: تلاش داریم انتخابات جامعه روحانیت مبارز در سراسر استان برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه یکی از کارکردهای مهم روحانیت راهبری جامعه با امت در شرایط فتنه است، افزود: در شرایط عادی مدیریت و هدایت کردن یک مسئله است اما در شرایط فتنه همانند اغتشاشات اخیر کشور که همانند آن را در بیش از ۴۳سال عمر با برکت انقلاب اسلامی بی شمار شاهد بودیم، چگونه باید جامعه را راهبری کرد و فتنه ها را مدیریت و خاموش کرد یکی از زیبا ترین کارکردها و راهبری جامعه روحانیت می تواند باشد .

وی با بیان اینکه مقابله و مدیریت فتنه ها باید مورد توجه جامعه روحانیت باشد، گفت: باید با استمداد از قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) باید به مقابله با فتنه های شیطانی بپردازیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه برای مقابله با فتنه ها باید با قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) آشنا باشیم و تفسیر و ترویج قرآن مورد توجه باشد، افزود: نباید هیچ مسجدی در هفته بدون حداقل ۲۰دقیقه تفسیر قرآن کریم باشد.

وی با بیان اینکه باید بصیرت خود را افزایش دهیم چرا که بدون بصیرت و وحدت نمی شود با فتنه ها مقابله کرد، گفت: نیاز به جهاد تبیین داریم تا در فتنه ها پیروز شویم.

محمدی لائینی با بیان اینکه مقابله با فتنه ها بدون تیر و ترکش محقق نمی شود، بیان  کرد: عمامه پرانی ها و اهانت به چادر بانوان محجبه نیز همین تیر و ترکش هاست که دریافت شد تا شعله های فتنه در اغتشاشات اخیر کشور خاموش شد.

بصیرت و جهاد تبیین راهکار اصلی برون‌رفت از فتنه‌هاست

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 4 =