کد خبر : 303181
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
-

رضاییان: تیم ملی، اولویت ماست

رضاییان: تیم ملی، اولویت ماست

یک عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید تمام برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای اهداف تیم ملی فوتبال انجام شده است.

به گزارش عصرقائم،  بهرام رضاییان، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از جلسه مجمع فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجمع خیلی وقت بود که برگزار نشده بود و اعضا درباره فوتبال صحبت کردند و درباره خیلی از وقایع مشورت کردند و صحبت‌های خوبی انجام شد و برای آقای سراجی آرزوی موفقیت می‌کنیم. خواسته همه رشد و آرامش فوتبال ماست و امیدوارم همه این مسائل به موفقیت تیم ملی منجر شود.

او درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: تیم ملی در فیفادی قرار دارد و تمریناتش را انجام می‌دهد و روز آینده به قطر می‌رود. پیگیری‌های خوبی برای بازی‌های دوستانه در قطر صورت گرفته است.

رضاییان افزود: تمام برنامه‌های انجام شده در سطوح مختلف، حول تیم ملی فوتبال صورت گرفته است. این مجمع باید برگزار می‌شد و نباید تک بعدی پیش رفت البته تیم ملی در اولویت است. مطمئن باشید امروز، روز خوبی برای فوتبال ما بود. بحث‌های خوبی انجام شد و قطعا از روز بعد، آقایان کامرانی‌فر و ماجدی آزادتر می‌شوند و تلاش بهتری انجام می‌دهند.

او درباره وضعیت کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران گفت: این را اگر می‌شود از آقای کامرانی‌فر سوال کنید.

این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره غیررسمی بودن جلسات هیات رییسه و اختلافات پیش آمده گفت: کسی با کسی اختلاف شخصی ندارد و اختلاف نظر است. باید این اختلافات در راستای توسعه فوتبال باشد. امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد و هیات رییسه در کنار مجمع، کارهای لازم را پیش ببرد.

رضاییان: تیم ملی، اولویت ماست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =