کد خبر : 303051
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
-

استفاده از ظرفیت جامعه محلی و گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت‌زدایی

استفاده از ظرفیت جامعه محلی و گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت‌زدایی

مسئول دهستان‌های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا گفت: استفاده از ظرفیت های جامعه ی محلی و گروه های جهادی یکی از اصلی ترین فعالیت های محرومیت زدایی و خدمات رسانی های حداکثری به مناطق محروم باید باشد.

به گزارش عصرقائم، عادل الندانی در بازدید از روند احداث مدرسه ی روستای پشرت در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: عرصه های محرومیت زدایی باید با نگاه ویژه ای اتفاق بیفتد و این خود مستلزم استفاده از همه ی ظرفیت های موجود است.

وی در ادامه افزود: استفاده از ظرفیت های جامعه ی محلی و گروه های جهادی یکی از اصلی ترین فعالیت های محرومیت زدایی و خدمات رسانی های حداکثری به مناطق محروم باید باشد و این قرارگاه تمام توان خود را در این راستا به کار خواهد بست تا مشکلات مختلف در حوزه های مختلف را برنامه ریزی و به مرحله ی اجرا درآورد.

الندانی ادامه داد: گروه های جهادی تخصصی در هر عرصه ای می‌توانند با یک کار تیمی و جهادی و تکاملی به اهداف غایی خود که رفع محرومیت و برداشتن چالش مشکلات پیش رو است، برسد در همین راستا نیز این قرارگاه با بسیج جامعه ی محلی روستای پشرت و گروه جهادی صاحب الامر (عج) روند احداث دبستان دوکلاسه ی پشرت را سرعت بخشید.

مسئول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا ضمن قدردانی از خیِّر مدرسه ساز، مجمع خیرین مدرسه ساز استان، سازمان بسیج دانشجویی استان، اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه، مسئولین روستای پشرت، و شهرداری و شورای شهر کیاسر که کمک های شایانی به این مجموعه در احداث انجام میدهند، اظهار کرد: همگام سازی و ایجاد وحدت روّیه بین یک جامعه ی محلی و در مرحله ی بعد استفاده از همه ی توانمندی ها و ظرفیت های جامعه  محلی می تواند به پیشبرد فعالیت های جهادی در روستاها کمک های شایانی کند.

الندانی در پایان نیز با اشاره به موضوع گروه های جهادی و نقش به سزایی که در جامعه ی کنونی و به ویژه در مناطق محروم ایفا میکنند، اظهار داشت: قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا از هر ظرفیت بالفعل و بالقوه ای در سطوح مختلف استان برای خدمات رسانی های حداکثری و فعالیت های محرومیت زدایی و کمک به مناطق محروم در راستای زدودن چهره ی فقر و  محرومیت از محروم‌ترین نقاط استان استفاده خواهد کرد.

استفاده از ظرفیت جامعه محلی و گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت‌زدایی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 15 =