کد خبر : 303021
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
-

نمایشی برای اولین آقای خاص فوتبال جهان

نمایشی برای اولین آقای خاص فوتبال جهان

شبکه رادیویی نمایش برای این هفته سه سریال جدید آماده پخش کرده است که به روی آنتن می‌برد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، “دردسر”، “از هیچ به همه چیز” و “تصویر فرا طبیعی دوریان گری” عناوین سریال‌هایی هستند که از آنتن رادیو نمایش پخش خواهند شد.

نمایش رادیویی “دردسر” به کارگردانی رضا عمرانی و نویسندگی سیمین بنایی داستان مردی به نام جمشید است که به ویلایش در شمال می رود، بی خبر از آنکه بداند جشنی در آنجا برپاست که زندگی اش را تغییر می دهد.

این نمایش به سردبیری شهلا دباغی، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری محمدرضا محتشمی و با هنرمندی مهرداد مهماندوست، نگین خواجه نصیر، محمد آقا محمدی، حمید یزدانی، امیر فرحان نیا، شهریار حمزیان، محمدرضاعلی، سارا فردوسی و محمد مجد زاده این هفته ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تکرار آن است.

نمایش رادیویی “از هیچ به همه چیز” نیز به زندگی برایان کلاف، اولین آقای خاص فوتبال در دهه هفتاد میلادی می پردازد.

این نمایش رادیویی به نویسندگی و سردبیری مجید نظری نسب، کارگردانی رامین پورایمان، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری محمدرضا محتشمی و با هنرمندی محمد رضا قلمبر، امیر فرحان نیا، محسن بهرامی، حمید یزدانی، بیوک میرزایی، محمد شریفی مقدم و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو هر روز ساعت ۳ بامداد از آنتن رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۵ تکرار آن است.

همچنین نمایش”تصویر فرا طبیعی دوریان گری” برای ساعت ۲۲و ۳۰ دقیقه هرشب آماده پخش شده و ساعت ۱و ۳۰ دقیقه تکرار آن است.

این نمایش قصه حسرت آدم ها به کارگردانی اکبر زنجانپور و بازی هنرمندان رادیو نمایش است که توسط محمدرضا قلمبر تنظیم رادیویی شده و ایوب آقاخانی سردبیری آن را بر عهده داشته است. محمدرضا محتشمی صدابردار، نازنین حسن پور افکتور و اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کننده این مجموعه رادیویی هستند.

نمایشی برای اولین آقای خاص فوتبال جهان

نمایشی برای اولین آقای خاص فوتبال جهان

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − ده =