کد خبر : 302630
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۰
-

اجرای طرح جامع سلامت در مناطق محروم مازندران+تصاویر

اجرای طرح جامع سلامت در مناطق محروم مازندران+تصاویر

مسؤول دهستان‌های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، از آغاز طرح جامع سلامت این قرارگاه در هشت روستای سطح یک دهستان‌های هدف خود در دورترین نقاط استان خبر داد.

به گزارش عصرقائم، طرح جامع سلامت قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا آغاز شد.

عادل الندانی مسئول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا از آغاز طرح جامع سلامت این قرارگاه در ۸ روستای سطح یک دهستان های هدف خود در دورترین نقاط استان خبرداد.

وی بیان کرد: در راستای اهداف این قرارگاه در حوزه سلامت و بهداشت و درمان و با نشست های متعددی که با دستگاه های اجرایی مرتبط و گروه های جهادی فعال در حوزه سلامت داشتیم مدلی جامع از حوزه سلامت را برنامه ریزی کردیم که هم اکنون از دهستان پشتکوه و در روستای قلعه سر و مالخواست این طرح آغاز شده و در مراحل بعدی نیز  ۶ روستای دیگر سطح یک این قرارگاه در استان از این طرح بهره مند خواهند شد.

الندانی در ادامه افزود: این طرح در ابتدا با پایش کامل سلامت هر خانوار در روستا آغاز می شود و پس از جمع بندی های لازم و برنامه ریزی، در مرحله ی بعد انتقال پزشکان متخصص صورت خواهد گرفت.

ایشان ضمن قدردانی از  مسئولین و مردم این دو روستا که با جدیت همکاری لازم را با مجموعه ی قرارگاه و گروه های اعزامی داشتند اظهار داشت: مدل جامع سلامت به طور یقین می تواند به حوزه بهداشت و درمان در این روستاها کمک کند و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با کمترین فاصله ی زمانی پس از پایش اطلاعات کامل خانوارها، گروه های درمانی هدف را مجددا به این روستاها جهت فعالیت در حوزه های درمانی اعزام نماییم.

مسئول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا از مشارکت معاونت بهداشت و درمان سپاه کربلا، معاونت بهداشت و معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، هلال احمر استان و بسیج دانشجویی استان و بسیج سازندگی استان و بسیج جامعه ی پزشکی سپاه کربلا و نیز دو گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و خیریه سلامت همت عالی مازندران به جهت حضور در این اردوی جهادی موثر قدردانی کرد.

وی افزود: ارائه ی خدمات رسانی حداکثری و انتقال این خدمات به مناطق دورافتاده که مشکلات عدیده ای برای گرفتن این نوع خدمات از روستا به شهر دارند می تواند مایه ی رفاه حال مردم این روستاها که کیلومترها با حوزه ی ارائه ی این خدمات فاصله دارند، باشد و ما تمام توان خود را در مجموعه ی قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا به کار بسته ایم تا با مشارکت و مساعدت همه‌ی دست‌اندرکاران حوزه پیشگیری، سلامت و درمان در راستای خدمت‌رسانی به محرومان که همانا ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی هستند گام‌های موثری برداریم.

اجرای طرح جامع سلامت در مناطق محروم مازندران+تصاویر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 5 =