کد خبر : 302161
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
-

مشکلی در تامین مرغ نداریم

مشکلی در تامین مرغ نداریم

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه در خصوص تامین مرغ مورد نیاز استان‌ مشکلی در حال حاضر نداریم‌؛ گفت: حسب دستور استاندار دو هزار تن روغن خوراکی از انبارهای شرکت‌ کشت‌ و صنعت شمال خارج شد و در حال بارگیری جهت عرضه در فروشگاه‌های استان است.

به گزارش عصرقائم، سیدجابر کریمی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حسب سیاست دولت مبنی بر حذف ارز ترجیحی و ایجاد آرامش روانی، ثبات در بازار و حذف رانت از برخی واحدهای بزرگ‌ این طرح مهم اقتصادی اجرایی شده است.

وی افزود: در حال حاضر مشکلی برای تامین نیازهای اساسی خانواده‌ها از قبیل روغن نداریم‌ و حسب دستور استاندار دو هزار تن روغن خوراکی از انبارهای شرکت‌ کشت‌ و صنعت شمال خارج شد و در حال بارگیری جهت عرضه در فروشگاه‌های استان است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: توزیع دو هزار تن روغن جز تمهیداتی بود که از قبل پیش‌بینی شده بود و برنامه‌ریزی لازم در این خصوص صورت گرفته بود.

کریمی تاکید کرد:  چهار هزار و ۶۰۰ تن‌ مرغ منجمد شده در حال حاضر در استان داریم‌ که بیان‌گر برنامه‌ریزی پیش بینی شده است که وزارت صمت و جهاد برای کنترل و مدیریت بازار در نظر گرفته بودند و احتکار روغن در بازار وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین مرغ مورد نیاز استان‌ مشکلی در حال حاضر نداریم‌؛ تصریح کرد:  کشتارگاه‌های استان به‌صورت شیفتی در حال فعالیت می‌باشند و حدود ۱۰۰ تن مرغ در شبانه روز گذشته کشتار شد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، متذکر شد: جهت‌ تامین داخل استان و همچنین تهران و یک‌هزار تن توزیع مرغ منجمد در استان داریم که حدود ۴۰۰ تن امروز طبق قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

مشکلی در تامین مرغ نداریم/2 هزار تن روغن در حال عرضه به بازار مازندران

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × یک =