کد خبر : 317131
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۸:۴۵
-

تعیین‌تکلیف قضایی محموله ۱۷ تنی مرغ آلوده؛ مطالبه مردم از دادستان مرکز مازندران

تعیین‌تکلیف قضایی محموله ۱۷ تنی مرغ آلوده؛ مطالبه مردم از دادستان مرکز مازندران

جمعی از مردم مازندران طی نامه‌ای خواستار ورود فوری و قاطعانه دادستان مرکز مازندران به موضوع محموله ۱۷ تنی مرغ آلوده یکی از واحدهای تولیدی مرغ استان جهت تعیین تکلیف قضایی این پرونده شدند.

به گزارش عصرقائم، جمعی از مردم مازندران طی نامه‌ای به محمد کریمی دادستان مرکز مازندران خواستار بررسی سریع و تعیین‌تکلیف قضایی محموله ۱۷ تنی مرغ آلوده یکی از واحدهای تولید مرغ استان شدند.

در این نامه آمده است:

جناب آقای کریمی
دادستان محترم و جهادی مرکز استان مازندران

به استحضار می‌رساند اسناد واصله حاکی از توزیع ۱۷ تن مشتقات و قطعات مرغ آلوده از سوی یکی از واحدهای نمونه صادراتی تولید مرغ و نیز اهمال چند تن از مدیران استانی و شهرستانی دامپزشکی مازندران دارد.

با عنایت به شخصیت پیگیر و مصمم شما در حفظ حقوق عامه و امنیت و سلامت مردم، خواهشمند است با توجه به اهمیت موضوع و تهدید سلامت مردم، دستورات مقتضی در این خصوص را صادر فرمایید؛ از لطف شما سپاسگزاریم.

گفتنی است چندی پیش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ مازندران نیز در راستای مطالبه‌گری و رفع ابهامات موجود در این پرونده، گزارشی را تحت عنوان غائله پُرابهام توزیع ۱۷ تن مرغ آلوده در مازندران/ پای اهمال‌کاری مدیران در میان است منتشر کرده بود که با ارائه شرح جزییات این پرونده بر اساس مستندات واصله به ابهامات متعدد در خصوص توزیع و ابدال این محموله به پودر گوشت پرداخته بود که این پرونده از سوی استاندار مازندران نیز در دست بررسی قرار دارد.

تعیین‌تکلیف قضایی محموله 17 تنی مرغ آلوده؛ مطالبه مردم از دادستان مرکز مازندران

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + هجده =