کد خبر : 301328
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
-

روز قدس از مواهب الهی انقلاب اسلامی و امام راحل است

روز قدس از مواهب الهی انقلاب اسلامی و امام راحل است

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برنامه روز قدس از مواهب الهی در انقلاب اسلامی و امام راحل بود؛ گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه انسانی و اسلامی برای آحاد مسلمانان عالم است و امسال با انگیزه‌ای مضاعف پس از دو سال وقفه، شاهد حضور پرشور مردم هستیم.

به گزارش عصرقائم، آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو ، اظهار کرد: روز قدس از مواهب الهی در انقلاب اسلامی و امام راحل بود و از الهامات غیبی بود.

وی افزود: در بر ابر چشم جهانیان، جهان اسلام را استکبار جهانی اینگونه مورد تجاوز و هجمه قرار داده بود که یهودیان پلید را از اقصی نقاط عالم آورد و در قلب بلاد اسلامی نشاند.

عضو مجلس خبرگان، خاطرنشان کرد: بیت‌المقدس قبله اول مسلمین در اشغال استکبار جهانی قرار گرفت و مسلمانان از سرزمین آبا و اجدادی خود رانده و آواره شدند برای انکه اسرائیل غاصب جایگزین آن‌ها شود.

آیت‌الله معلمی ادامه داد: از همان روز نخست فریاد مسلمانان مظلوم فلسطین بلند بود که مسلمان عالم کجایید که به ما اینگونه ستم و ظلم شده است؟

وی بیان کرد: در جهان اسلام تنها کسی که فریاد مظلومانه ملت فلسطین را لبیک گفت، امام راحل بود و پس از پیروزی انقلاب آخرین جمعه از ماه رمضان را روز جهانی قدس اعلام کرد که جهان اسلام بپاخیزید و برای آزاد سازی بیت‌المقدس و برای حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین، احساس مسئولیت کنید.

عضو مجلس خبرگان، تاکید کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه انسانی و اسلامی برای آحاد مسلمانان عالم است و به لطف خدا، در پی فرمان امام خمینی(ره) امواج فراگیری ایجاد شده است.

آیت‌الله معلمی اعلام کرد: متاسفانه در دو سال اخیر به علت شیوع کرونا وقفه‌ای در برگزاری مراسم روز قدس ایجاد شد، لذا امسال با انگیزه مضاعف تمامی مسلمانان غیرتمند و غیور در اقصی نقاط عالم با استفاده از این فرصت برای ابراز انزجار و نفرت از استکبار، تجاوزگری، ظلم و زورگویی و برای اعلام وفاداری و حمایت از مسلمانان مظلوم و دربند فلسطین و برای آزادسازی قدس شریف بپا می‌خیزند.

وی عنوان کرد: حلقه مقاومت در گوشه و کنار عالم ایجاد شده است و در اقصی نقاط عالم فریاد حمایت از فلسطین بلند است، همه مسلمین سزاوار است که در روز راهپیمایی و اجتماع بزرگ روز قدس در مصلی‌ها حضور پیدا کنند.

روز قدس از مواهب الهی انقلاب اسلامی و امام راحل است/ حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه‌ای انسانی و اسلامی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − هفده =