کد خبر : 301354
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۵
-

دانلود قسمت دوازدهم جیران با لینک مستقیم و رایگان

دانلود قسمت دوازدهم جیران با لینک مستقیم و رایگان

لینک های دانلود جیران جمعه‌ی هرهفته ساعت ۸ صبح در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. اگر شما هم علاقمند به دانلود جیران به خصوص قسمت دوازدهم آن هستید، لینک های دانلود در این مطلب موجود می‌باشد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سبز پندار، دانلود قسمت دوازدهم جیران و دانلود جیران به صورت کامل در ادامه این مطلب امکان پذیر می‌باشد.

برای دانلود قسمت دوازدهم جیران روی لینک زیر کلیک کنید

«دانلود جیران»

  دانلود قسمت دوازدهم جیران با لینک مستقیم و رایگان

جیران، جدیدترین اثر حسن فتحی است که پس از سالها با آن به شبکه نمایش خانگی بازگشته است. شهرزاد اثر قبلی حسن فتحی است که با استقبال عمومی بسیار خوبی همراه بوده است و یکی از محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی به شمار می رود. بنابراین طبیعی است که مخاطبان از اثر جدید حسن فتحی یعنی جیران نیز انتظار زیادی داشته باشند و با دانلود جیران توقع یک سریال قوی با روایت عاشقانه را داشته باشند.

بنابراعلام سازنده های سریال جیران، این اثر بر پایه وقایع تاریخی ایران ساخته شده است و روایت عاشقانه ناصرالدین شاه را به تصویر می کشد. با توجه به کارنامه ی فعالیت های حسن فتحی می توان این نتیجه را گرفت که این کارگردان به ساخت آثار تاریخی-عاشقانه علاقه دارد و برخلاف اکثر کارگردان ها و سازندگان از ساخت سریال های تاریخی هراسی ندارد.

بهتر است بدانید دانلود جیران در قسمت های ابتدایی تا به الان (دانلود قسمت دوازدهم جیران) نسبت به سایر سریال های شبکه نمایش خانگی آمار بسیار بالایی داشته است. با این حال گفته می شود که انتظار بیشتری از جدیدترین اثر حسن فتحی می‌رفت. با دانلود جیران شاهد روایت عاشقانه ناصرالدین شاه قاجار با جیران خواهید بود.

آنچه باید قبل از دانلود جیران بدانید!

قبل از دانلود جیران بهتر است بدانید که فیلمنامه این سریال را حسن فتحی به همراه احسان جوانمرد نوشته است. احسان جوانمرد نویسنده سریال «بانوی عمارت» نیز بوده است و در آن زمان مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفته است. تحلیل گران هنر و سینما معتقدند که جوانمرد به خوبی توانسته است از پس فیلمنامه ی بانوی عمارت بربیاید.

از شخصیت های تاریخی که در سریال جیران به آنها پرداخته شده است می توان به ناصرالدین شاه، جیران، میرزا آقاخان نوری صدراعظم ایران بعد از امیرکبیر، ملک‌ جهان خانم مهد علیای ایران، ملک‌ زاده خواهر ناصرالدین شاه، گلین، تاج‌ الدوله، شکوه السلطنه و ستاره خانم زنان عقدی ناصرالدین شاه و همچنین عده‌ ای از رجال و نسوان اوایل عهد ناصری از جمله خدیجه همسر محمد شاه اشاره کرد.

دانلود قسمت دوازدهم جیران – دانلود جیران چقدر به طول می انجامد؟

روایت عاشقانه ی ناصرالدین شاه و جیران حداقل تا قسمت ۳۰ ادامه دارد. بنابراین دانلود جیران نیز تا ۳۰ قسمت ادامه می یابد. اما به طور کلی باتوجه به متغیر ها ممکن است تعداد قسمت های سریال تغییر کند.

در خلاصه داستان قسمت قبل سریال جیران آمده است که: «میرزا آقاخان از مهدعلیا ملک زاده را برای پسرش میرزا کاظم خواستگاری می کند. ملک زاده که همچنان عزادار مرگ امیرکبیر است با مادر مخالفت می کند. تاجی به ملک زاده توصیه می کند تا از جیران بخواهد کمکش کند و شاه را ترغیب کند تا به میرزا آقاخان جواب رد بدهد، اما مگر به راحتی می توان سد راه مهدعلیا شد؟» می توانید ادامه ی داستان را با دانلود قسمت دوازدهم جیران به تماشا بنشینید.

بازیگران سریال جیران عبارت اند از: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌ کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی ‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی.

روایت عاشقانه ی جیران به کدام سو می رود؟

با دانلود سریال جیران در قسمت های ابتدایی میبینید که سریال جیران تلاش می کند تا عشق سیاوش و خدیجه را به خوبی به تصویر بکشد و تمامی نقش ها را به خوبی به مخاطبان معرفی کند.

ممکن است با دانلود جیران در قسمت های ابتدایی گمان کنید که تنها با یک مثلث عشقی ساده روبرو هستید اما با دانلود جیران در قسمت های جدیدتر (دانلود قسمت دوازدهم جیران) متوجه می شوبید که چالش های بسیار زیادی در این سریال وجود دارد و هرچه بیشتر پیش می رویم پیچیدگی های سریال جیران بیشتر و بیشتر می شود.

دانلود جیران – در پشت صحنه سریال جیران چه می گذرد؟

با تمام محبوبیت و جذابیت های سریال جیران و استقبال خوبی که دانلود جیران داشته است، بعضی از منتقدان معتقدند که این سریال اشتباهاتی در زمینه ی تاریخی داشته است. اما با این حال جیران با استقبال عمومی خوبی همراه بوده است. با دانلود جیران به خصوص قسمت جدید آن یعنی دانلود قسمت دوازدهم جیران می توانید داستان این سریال را دنبال کنید.

بعد از دانلود جیران، دانلود مهمونی نیز این روزها با استقبال خوبی همراه است. با مراجعه به سایت سبزپندار به آدرس Sabzpendar.org می توانید علاوه بر دانلود جیران تمامی برنامه ها و سریال های شبکه نمایش خانگی را دانلود کنید و همراه خانواده خود به تماشای آنها بنشینید.

دانلود قسمت دوازدهم جیران با لینک مستقیم و رایگان

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =