کد خبر : 301324
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
-

آصفری: روز قدس باید به عنوان استراتژی ملت‌های مسلمان تلقی شود

آصفری: روز قدس باید به عنوان استراتژی ملت‌های مسلمان تلقی شود

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان با تاکید بر اینکه روز قدس باید به عنوان استراتژی ملت‌های مسلمان تلقی شود، گفت: تنها چیزی که سبب می‌شود اتحاد و انسجام بیشتری بین ملت‌های مسلمان ایجاد شود، ایستادگی در مقابل صهیونیست‌ها است.

به گزارش عصرقائم، محمدحسن آصفری در گفت‌وگو ، با بیان اینکه «نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز «قدس» تدبیر بسیار ارزشمند و هوشمندانه‌ای از امام خمینی(ره) بود»، اظهار کرد: آنچه که سبب شد تا صهیونیست‌ها که تحقق شعار «نیل تا فرات»را در فکر و ذهن‌شان می‌پروراندند، به اهداف شوم خود نرسند و امروز حتی توانایی رویارویی‌ با مردم عزیز فلسطین و غزه را نداشته باشند، اتحادی است که به مناسبت روز قدس میان ملت مسلمان جهان شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز روز قدس سبب شده تا سنگ‌های مردم مظلوم فلسطین به موشک‌ها و سلاح‌های جنگنده‌ای تبدیل شود که بتوانند حتی در سرزمین‌های اشغالی پاسخ رژیم اشغال‌گر قدس را بدهند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه «روز قدس در هر شرایطی باید از سوی مردم زنده نگه داشته شود»، گفت: روز قدس باید به عنوان استراتژی ملت‌های مسلمان تلقی شود و تنها چیزی که سبب می‌شود اتحاد و انسجام بیشتری بین ملت‌های مسلمان ایجاد شود، ایستادگی در مقابل صهیونیست‌ها است.

آصفری در پایان اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که روز قدس امسال را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم و یک‌بار دیگر به صهیونیست‌ها بفهمانیم که ملت‌های مسلمان، قدس را فراموش نخواهند کرد و دیر یا زود سرزمین‌های اشغالی باید آزاد شود و در اختیار ملت‌های مسلمان قرار بگیرد.

آصفری: روز قدس باید به عنوان استراتژی ملت‌های مسلمان تلقی شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =