کد خبر : 300566
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
-

حزب‌الله لبنان انفجارها علیه نمازگزاران در مزار شریف افغانستان را محکوم کرد

حزب‌الله لبنان انفجارها علیه نمازگزاران در مزار شریف افغانستان را محکوم کرد

حزب‌الله لبنان انفجارهای تروریستی و وحشیانه علیه نمازگزاران و غیرنظامیان بی‌گناه در شهر مزار شریف افغانستان را که ده‌ها شهید و زخمی داشت، به شدت محکوم کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت المنار، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید انفجارهای تروریستی و وحشیانه اخیر در شهر مزار شریف افغانستان علیه نمازگزاران و غیرنظامیان بی‌گناه که ده‌ها شهید و زخمی داشت، تاکید کرد: این انفجارها به منزله هتک حرمت ماه مبارک رمضان و یکی از خانه‌های خدا و استمرار خطرناک کشتار انسان‌های بی‌گناه و نشان‌دهنده خوی وحشی این قاتلان است که از هر گونه ارزش انسانی، اخلاقی و دینی دور هستند.

حزب‌الله لبنان در ادامه بیانیه خود اعلام کرد: اصرار گروه تروریستی وهابی داعش بر ارتکاب این جنایات و کشتارهای فجیع نیازمند اقدام فوری دولت‌های اسلامی و مراجع دینی موثر برای محکومیت و مهار این تفکر منحرف و تعقیب این گروهک‌های تروریستی و متوقف کردن جنایاتشان است، همچنین مقامات افغانستانی باید با این گروه‌های جنایتکار قاطعانه مقابله کرده، حمایت لازم را از شهروندان به عمل آورده و حداکثر تدابیر را برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه آن در پیش بگیرند.

حزب‌الله لبنان در پایان بیانیه خود برای شهدای بی‌گناه این انفجار آمرزش و برای زخمی‌های آن بهبودی و برای مردم مظلوم افغانستان امنیت و صلح را از خداوند تعالی خواستار شد.

حزب‌الله لبنان انفجارها علیه نمازگزاران در مزار شریف افغانستان را محکوم کرد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =