کد خبر : 317485
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
-

حزب الله: مصون ساختن لبنان از سلطه آمریکا، از رهگذر مقابله با مسئولان فاسد صورت می‌گیرد

حزب الله: مصون ساختن لبنان از سلطه آمریکا، از رهگذر مقابله با مسئولان فاسد صورت می‌گیرد

یک عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد که مسئولان لبنانی باید در محاسبات خود درخصوص روزهای دشواری که بر مردم می‌گذرد، بازنگردی کنند، روزهای دشواری که همه طائفه‌ها و گروه‌ها را درگیر کرده است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از النشره، حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب الله با بیان این مطلب، تصریح کرد: اوضاع دشوار معیشتی خواب را از چشمان لبنانی‌ها ربوده و نهادهای کشور در مقابل چشمان آنها، در حال فروپاشی است و هیچ کس کاری نمی‌کند گویی که مساله، امری عادی است.

وی افزود: متاسفانه مسئولان به بهبود اوضاع شخصی‌شان و مناصب سیاسی‌شان مشغول هستند، گویی که در سیاره‌ای دیگر زندگی می‌کنند، در حالی که مردم در زیر فشار فقر به سر می‌برند و پیش و پا افتاده‌ترین امور زندگی از داروی بیماری‌های سخت تا شیر کودک و آب و برق را هم ندارند. اگر هر طائفه‌ای برای مجازات مسئولان فاسد و افراد مرتبط با دستورکارهای خارجی شتافته بود، ما توانسته بودیم از بسیاری از دردها و رنج‌ها رهایی یابیم.

البغدادی در پایان گفت: جهان در حال حاضر به رخدادها در اوکراین مشغول است. چراکه مراسم دیوانه‌واری که آمریکا راهبری آن را برعهده دارد، حد و مرزی ندارد. این فرصتی برای مسئولان لبنانی است تا از دست آمریکا رهایی یابند. مسئولان لبنانی همواره از سیاست دور نگه داشتن خود و عدم مداخله صحبت می‌کردند، در حالی که بیشترین دخالت را در دستورکارهای خارجی داشتند و بیشتر از آنچه که از آنها خواسته می‌شد، اجرا می‌کردند. بر این اساس، هیچ راهی برای رهایی لبنان و مردمانش تا قبل از مقابله با این گروهی وجود ندارد که در زمین فساد به پا کردند و همچنان از مجازات در سایه نبود بازخواست کننده در امنیت هستند و در پشت آغوش گرم طائفه‌گرایی منفور، خود را مخفی کرده‌اند.

حزب الله: مصون ساختن لبنان از سلطه آمریکا، از رهگذر مقابله با مسئولان فاسد صورت می‌گیرد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 1 =