کد خبر : 300352
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
-

انتشار شماره جدید گاهنامه دانشجویی «شش سوی هنر»

انتشار شماره جدید گاهنامه دانشجویی «شش سوی هنر»

انجمن‌های علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان، شماره دوم گاهنامه «شش سوی هنر» را منتشر کرد.

به گزارش عصرقائم، فضا و مکان میزبان نوروز، عروس گولی، بررسی آثار نقاشی عید باستان در دوره قاجاریه، نوروز یک خاطره جمعی شهری، تجلی عناصر پایداری اجتماعی در آیین نوروز، تب شهر در آرمان رویداد مداری فضا اشارتی به آیین نوروز، شهرشاد، بررسی جایگاه واژه نوروز در موسیقی کلاسیک ایران، جشنواره‌های شهری و پارادایمی نوین در میراث فرهنگی به عنوان محور توسعه شهری پایدار، بررسی ارتباط نوروز با نقش نبرد شیر و گاو در ایران باستان و تداوم آن در دوره اسلامی، سیری بر آلبوم «به موازات بی‌نهایت»، تاملی بر نمایشگاه نقاشی‌های فتانه فروغی و تاریخچه نوروز از زمان هخامنشیان، عناوین مطالب منتشر شده در این نشریه است.

دکتر حسینعلی عابددوست، مدیرمسئول شش سوی هنر در مطلبی نوشته است: «در سایه الطاف الهی و با همکاری اساتید گرانقدر و همدلی دانشجویان عزیز و پژوهشگر در رشته‌های مختلف دانشکده هنر و معماری، نشریه شش سوی هنر به سرانجام رسیده است. مایه خرسندی و امیدواری است که جمعی متخصص و جوان از رشته‌های مختلف دانشکده با استفاده از دانش‌های موجود، لحظات خود را در راستای تولید و نشر محصولی فرهنگی و هنری متمرکز کرده‌اند. تداوم این هم‌افزایی و تعامل میان اساتید محترم و دانشجویان عزیز و علاقه‌مندان هنر در بیرون دانشگاه، رویدادی اثرگذارو پراهمیت را در زمینه فعالیت‌های میان رشته‌ای و ارتباط هنر و جامعه رقم خواهد زد. …»

رضوان دلجو رونکیانی، فاطمه فعال، مرضیه سلیمی مقدم، مرضیه بابایی چهارده، زهرا شه‌پرست و حمیدرضا یوسفی ماتک اعضای شورای سردبیری گاهنامه شش سوی هنر هستند.

انتشار شماره جدید گاهنامه دانشجویی «شش سوی هنر»
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + چهار =