کد خبر : 300140
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
-

قاسمپور: در گروه‌مان جاسوس داریم

قاسمپور: در گروه‌مان جاسوس داریم

در حالی که از مجید نامجومطلق و حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم‌های ملی فوتبال جوانان و نوجوانان یاد می‌شود که سخنگوی کمیته فنی این مساله را تکذیب می‌کند.

به گزارش عصرقائم، کمیته فنی فدراسیون فوتبال هفته گذشته با دستور میرشاد ماجدی تشکیل شد که در اولین جلسه درباره انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان فوتبال بحث و تبادل نظر شد.

در حالی که جلسه‌ای در این ارتباط و انتخاب مربیان برگزار نشده، از مجید نامجومطلق و حسین عبدی به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی جوانان و جوانان نام برده شده است.

ابراهیم‌ قاسم‌پور، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خبر منتشر شده درباره انتخاب حسین عبدی و مجید نامجومطلق گفت: من این لیست را تایید نمی‌کنم. این دو نفر هم در لیست سه نفر هر رده سنی بوده‌اند که باید برنامه‌های‌شان را بررسی کنیم و در یک جلسه هم به صورت حضوری از برنامه خود دفاع کنند. ما این انتخاب‌ها را تایید نمی‌کنم. قرار است ما بررسی کنیم و براساس تصمیم ما، شایسته‌ترین نفر انتخاب شود.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره این که آیا از انتشار این اسامی به عنوان سرمربی تیم‌های ملی متعجب نیست؟ گفت: اتفاقا الان تماس می‌گیرم ببینم چطور اسم‌شان در آمده است. ما تازه کارمان را شروع کردیم اما متاسفانه در گروه ما جاسوس پیدا شده است!

وی ادامه داد: شاید این صرفا یک گمانه‌زنی است اما ما هیچ جلسه‌ای نداشتیم که بخواهیم برنامه ۶ نفری که برای این دو سمت نامزد شده‌اند را بررسی کنیم.

قاسمپور: در گروه‌مان جاسوس داریم/ انتخاب نامجومطلق و عبدی را تکذیب می‌کنم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 3 =