کد خبر : 299735
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
-

نحوه بازگشایی مدارس باید بازنگری شود

نحوه بازگشایی مدارس باید بازنگری شود

فرماندار رامسر با بیان اینکه بازگشایی مدارس نگرانی هایی در شهرستان ایجاد کرده است گفت: خواستار تغییر در نحوه بازگشایی مدارس هستیم.

به گزارش عصرقائم، محمد آزاد در جلسه ستاد کرونا استان مازندران که بطور ویدئو کنفرانس برگزار شد از مقامات استانی خواست نسبت به نحوه بازگشایی و فعالیت مدارس بازنگری صورت گیرد.

وی با بیان این‌که بستری غیربومی ها یکی از دلایل قرمز شدن شهرستان در ایام نوروز و پس از آن است گفت : بیمارستان امام رامسر به جهت موقعیت جغرافیایی و سابقه بهداشتی درمانی، خدمات زیادی را به شرق گیلان و غرب مازندران ارائه می کند و ورود یک میلیون و سیصد هزار نفر مسافر اقامتی شرایط متفاوتی را برای شهرستان رقم زده است.

آزاد گفت: وضعیت واکسیناسیون رامسر مطلوب است بطوری که ۹۹ درصد رامسری ها دز اول، ۹۷ درصد دز دوم، ۷۲ درصد دز سوم ، همه دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال و ۵۰ درصد دانش آموزان ۵ تا ۱۲ سال واکسن را دریافت کرده اند.

فرماندار رامسر با بیان اینکه بازگشایی مدارس نگرانی هایی در شهرستان ایجاد کرده است و جمعی از اولیا دانش آموزان نسبت به این موضوع دغدغه بجایی نیز دارند بیان کرد: در حوزه دانش آموزان بویژه مقطع ابتدایی باید تصمیم دیگری گرفته شود.

نحوه بازگشایی مدارس باید بازنگری شود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =